פיג'ו SXC
פיג'ו תציג בתערוכת שנגחאי את ה-SXC, שם שאפשר לקרוא כ"סקסי", אך משמעותו לפי הצרפתים היא בכלל ראשי תיבות של "Shanghai Crossover Concept" (קרוסאובר תצוגה לשנגחאי). בכל מקרה, מדובר ברכב פנאי גדול ממדים, שממשיך את שפת העיצוב של מכוניות התצוגה האחרונות של פיג'ו. שפת העיצוב החדשה באה לידי ביטוי בדגם סדרתי לראשונה במשפחתית הגדולה פיג'ו 508 (בה גם נהגנו לאחרונה על כבישי ספרד), וחלק מתפקיד של ה-SXC הוא להרגיל את הציבור גם למכונית זו (שמושקת אף היא בתערוכה הסינית).
ה-SXC מציגה אורך כללי של 487 ס"מ, רוחב של 203.5 ס"מ, גובה של 161 ס"מ ובסיס גלגלים נדיב מאוד של 300 ס"מ. למרות זאת, היא מציעה מקום לנהג ושלושה נוסעים בלבד. דגם סדרתי, אם יוצג, יוכל להחליף את ה-4007, אותה מייצרת עבור פיג'ו מיצובישי על בסיס האאוטלנדר. במקרה כזה ה-SXC הסדרתי יציע שבעה מושבים.
פיג'ו חושבת סקסי עם דגם תצוגה חדש
צילום: מנהל

כיאה לרכבי תצוגה מודרניים, גם זה של פיג'ו מצוידת בהנעת כלאיים. כאן מדובר במנוע ה-1.6 ליטר טורבו-בנזין המוכר של הצרפתים, שמספק 218 כ"ס ו-28.5 קג"מ (30.6 בגדישת יתר רגעית), ומניע את הגלגלים הקדמיים בסיוע תיבת שישה הילוכים רובוטית. לגלגלים האחוריים משודך מנוע חשמלי עם הספק של 54 כ"ס (95 כ"ס בהספק רגעי) ו-18.1 קג"מ. יחד עומד ההספק המרבי הרגעי של מערכת הכלאיים על 313 כ"ס.
פיג'ו חושבת סקסי עם דגם תצוגה חדש
צילום: מנהל

פיג'ו לא מפרסמת נתוני ביצועים, אך נתון תצרוכת הדלק מכובד מאוד לרכב בגודלו והספקו של ה-SXC: תצרוכת הדלק הממוצעת עומדת על 17.2 ק"מ לליטר, ופליטת CO2 על 143 גרם לק"מ בממוצע. ה-SXC יכול לנוע 12.5 ק"מ ללא שימוש בבנזין, תוך שהוא מסתמך רק על המנוע החשמלי, והוא מצויד בצמיגי 255/40 עם חישוקי ענק בקוטר "22.