מזראטי גראנקבריו ספורט
מכונית הספורט האיטלקית היפהפיה, מזראטי גראנקבריו (GranCabrio), זוכה לגרסה ספורטיבית עוד יותר. קוראים לה גראנקבריו ספורט, והיא תציע מנוע V8 בנפח 4.7 ליטר שמספק 450 כ"ס ו-52 קג"מ. מדובר בתוספת של 10 כ"ס ושני קג"מ בהשוואה למנוע המקורי, ולמרות שהספורט תהיה מהירה יותר מגראנקבריו רגילה, היא תהיה גם חסכונית יותר בדלק ב-6%, כך לפי מזראטי.
הגראנקבריו הוצגה לראשונה בתערוכת פרנקפורט לפני שנה וחצי. מדובר בגרסת גג בד מתקפל לגראנטוריסמו (GranTurismo), מכונית הספורט שהחליפה את ה-GT (שכונתה בתחילה 3200GT ו-4200GT). בניגוד לקופה, הקבריולה לא הוצעה עם מנוע ה-4.2 ליטר הבסיסי (405 כ"ס).
עם המנוע הרגיל, היא מסוגלת להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.4 שניות, ולמהירות מרבית של 283 קמ"ש. מזראטי לא מפרסמת את נתוני המיאוץ של הספורט, אך מציינת כי המהירות המרבית תעמוד על 285 קמ"ש. לגרסה המשופרת, שמצויידת בתיבת שישה הילוכים אוטומטית ובהנעה אחורית, בוצעו שדרוגים למערכת הבלימה ולכיול המתלים. מבחינת עיצוב, ההבדלים בינה לבין גראנקבריו רגילה זניחים, וכוללים בין היתר חישוקים קלים חדשים, שני פתחי מפלט מאחור במקום ארבעה וחצאיות בצבע המרכב. כמו כן, ניתן יהיה להזמין אותה בגוון אדום חדש.
מזראטי לא מפרסמת מחיר למכונית החדשה. בכל מקרה, עד לתחילת השיווק בקיץ הקרוב, יש לכם זמן להתחיל לחסוך. רק קחו בחשבון שמחיר הדגם הרגיל מתחיל בכ-120,000 דולר (435,000 שקל לפני מסים מקומיים), והגרסה החדשה תהיה יקרה עוד יותר.