ביואיק ריגלבחברת UMI, יבואנית דגמי ג'נרל מוטורס לישראל, מתכוונים להמשיך ולחזק השנה את המותג ביואיק. הקלף הבא שלהם יהיה הריגל החדשה, שתגיע במחצית השנייה של 2011. מדובר באחות תאומה של אופל אינסיגניה שנחתה כאן לאחרונה, אחרי שיזכיון הייבוא של אופל עבר מ-UMI לשלמה. ייצור הריגל יחל בקרוב בצפון אמריקה (עד כה היא יוצרה בגרמניה במפעלי אופל ויוצאה לארה"ב). הריגל נשענת על פלטפורמת האפסילון 2, המשותפת לא רק לאינסיגניה אלא גם לביואיק לה-קרוס הגדולה יותר משמעותית.
הריגל החדשה תגיע אלינו כאשר היא מצוידת במנוע 2.4 ליטר של ג'נרל מוטורס, אותו פגשנו כבר בלה-קרוס ובשברולט מאליבו. כאן הוא ייצר 182 כ"ס, וישודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. ב-UMI צופים שהריגל תהיה יקרה יותר מהאינסיגניה, שמציעה מנוע 2.0 ליטר טורבו עם 220 כ"ס ותג מחיר של 175,000 שקל. הריגל צפויה עם זאת להיות מאובזרת יותר משמעותית. המחיר המיועד יהיה ככל הנראה מתחת ל-200,000 שקל.
ב-UMI מתעתדים להביא גם את גרסת הטורבו עם מנוע 2.0 ליטר ו-220 כ"ס (כמו באופל אינסיגניה). בהמשך צפויה ביואיק להציע בישראל גם את גרסת ה-GS, שמנוע הטורבו שלה מייצר 255 כ"ס. יבוא הריגל יאפשר לביואיק להיכנס לראשונה בשנים האחרונות לפלח שוק עם נפח מכירות משמעותי מבעבר, מה שעשוי לשפר את מכירות המותג בארץ.