קיה ממשיכה לחדש בקצב, וזמן קצר אחרי השקת הספורטאז' החשוב עבורה, היא מתחילה בשיווק הסול. את חייו החל הסול מעל בימות תערוכת דטרויט 2007 כרכב תצוגה, כאשר לתערוכת פריז 2008 כבר הגיע בגרסתו הסדרתית. גם לתערוכת אוטומטור הישראלית שנערכה ב-2010 הגיע הסול והוא אף התייצב באולם התצוגה של היבואנית בת"א, אולם המכירות בוששו לבוא. הסיבה להמתנה נבעה מזמינות גרסאות הבנזין האוטומטיות ומרצון היבואנית לגרות את ציבור הקונים וליצור עניין, עד שתגיע גרסת הבנזין החשובה. בינתיים, כבר הספיקה קיה ישראל להעלות כמה עשרות דגמי סול על הכביש – בעיקר דגמי דיזל לשוק המוניות.
אבל בקיה לא מתכננים לדבוק רק בשוק המוניות, אלא בעיקר להתעמק בשוק הפרטי בקצב מכירות של 100 יחידות בחודש. את זאת הם מתכננים לעשות באמצעות שיווק הסול כקרוסאובר עירוני ולהציעו כמתחרה לניסן ג'וק או סקודה יטי מחד, וגם שיווק הכלי לתחום הדמוי-מסחרי מול סקודה רומסטר.

קיה סול מוצע עם שתי חטיבות כוח לבחירה: בנזין ודיזל. הראשונה מוכרת מהסיד בנפח 1.6 ליטר, עםת 126 כ"ס ותיבת ארבעה הילוכים אוטומטית (176 קמ"ש מרביים וזינוק למאה ב-11.9 שנית). גרסה זו תעלה 117,000 שקל, ותהיה מצוידת במערכת שמע עם תפעול מההגה, בקרת אקלים, ציפוי עור לגלגל ההגה, מפתח חכם עם לחצן התנעה וחישוקים קלים. יחד עם המראה האופנתי של הסול תציע היבואנית גם אפשרות לבחור בשלושה גוונים לפנים הרכב (פלסטיקה, דיפון, וריפוד) אדום, קרם ושחור. כמו כן ניתן יהיה לקבל את הרכב עם מדבקות מרכב מקוריות של קיה (כרגע ללא חיוב), כדי ליצור מראה אישי יותר.
לצד גרסת הבנזין תוצע גם גרסת דיזל של הסול, עם מנוע 1.6 ליטר, 128 כ"ס ותיבת ארבעה הילוכים אוטומטית. גרסת הדיזל יקרה יותר משמעותית – 127,500 שקל – וגם מצוידת פחות (ללא חישוקים קלים, בקרת אקלים וכדומה).