דודג' ג'רני
דודג' מבצעת בימים אלה עדכון משמעותי לג'רני, המיניוואן הגדול בעל העיצוב האופייני למותג. הוא הוצג לראשונה בתערוכת פרנקפורט בשנת 2007, וכמו יתר מוצרי קרייזלר מאותה תקופה, זכה לביקורת בגין איכות נמוכה יחסית. כעת מבטיחים בדודג' שרענון מקיף יפתור את הסוגיות הבעייתיות, ובראשן תא הנוסעים הזול למראה ותחושה. מהתמונות הראשונות שפורסמו, ניכר שיש משהו בדבריהם.

דודג' ג'רני המחודש לא השתנה מהותית מבחוץ, וכולל סבכה מעודכנת בגרפיקה החדשה של דודג'. זה אומר שסמל ראש הכבש שאיפיין את דגמי דודג' בשנים האחרונות, לא מופיע יותר. סמל זה ישמש מעתה רק את דגמי מותג המסחריות ראם, שהושק בארץ השבוע. הסבכה, בצורת צלב, משלבת כרום עם פסים אפורים. מאחור יש יחידות תאורה עם גרפיקה חדשה, והג'רני מקבל גם חישוקי "19 חדשים.
שינוי מהותי בהרבה ניתן למצוא כאמור בתא הנוסעים, שם יש קונסולה קדמית חדשה ומרשימה בהרבה מבעבר (ראו תמונות של הישנה בגלריה משמאל). בדודג' מבטיחים שלאיכות ועיצוב משופרים יצטרפו גם בידוד רעשים טוב מבעבר, לצד אבזור מותרות הכולל מערכת שליטה הכוללת חיבור USB ואייפוד ומסך מגע.
מתחת לעור מסתתר מנוע V6 חדש, שיספק 283 כ"ס ו-36 קג"מ מנפח של 3.6 ליטר (לעומת 235 כ"ס ו-32 קג"מ במנוע ה-3.2 המוחלף). בשלב זה לא ידוע אם חלו שינויים גם בגרסת ה-2.4 ליטר שמשווקת אצלנו. בדודג' מבטיחים גם שמערך המתלים שודרג, וכולל כעת גאומטריית מתלים שונה. שיפורים בוצעו גם להיגוי, והצמיגים שודרגו. בתחום הבטיחות, יכלול הג'רני מעתה גם כרית אוויר המגינה על ברכי הנהג.