רנו פלואנסקרסו, יבואנית רנו, ממשיכה בהרחבת מבחר גרסאות רנו פלואנס ורנו מגאן. רגע אחרי נחיתת גרסת ה-2.0 ליטר והבשורה על חזרתן של המגאן קופה וספורט, מגיע תורה של גרסת הדיזל לפלואנס. קרסו לא מתכוונת לוותר על נישת הדיזל, ורנו פלואנס תצא לדרך עם מנוע 1.5 ליטר מסילה משותפת, שמייצר 110 כ"ס ומשודך לתיבת שישה הילוכים ידנית. הביצועים נאים, עם 11 שניות ל-100 קמ"ש ו-185 מרביים. בינואר הקרוב תצטרף להיצע המקומי גם גרסה אוטומטית, עם תיבה רובוטית כפולת מצמדים בעלת שישה הילוכים, שמכונה EDC.
ממש כמו בגרסת ה-1.6 ליטר, הפלואנס תוצע בשתי רמות גימור: אותנטיק הפשוטה, שתעלה 127,500 שקל, ואקספרסיון (135,000 שקלים). שתי הגרסאות מצוידות במלוא האבזור הבטיחותי ובמערכת שמע. ההבדל העיקרי ביניהן הוא בקרת האקלים עם פיצול לאחור, חיישני גשם, תאורה וחנייה, ובקרת שיוט. גרסת ה-EDC תהיה יקרה יותר משמעותית, עם תוספת של קרוב ל-15,000 שקל.
הפלואנס דיזל תכוון לתחום ציי הרכב והשוק המוסדי, ממש כמו המגאן סדאן היוצאת. בנוסף מתכוונים אנשי רנו לחרוג ממנהגם ולפנות גם לתחום המוניות, אליו נכנסו לא מזמן עם ניסאן טידה. הם מאמינים שגם שם ניתן יהיה למכור כמויות נאות.