וויליס (צילום: פז בר)התעשיין והיזם אפרים אילין הלך לעולמו בגיל 98. שמו של אילין משורבב בשפע תחומים ביטחוניים ועסקיים חשובים ביותר מימי קום המדינה ואף קודם. ואולם דומה שלעיקר פרסומו הוא זכה בתחום הרכב שם ייזכר כמי שהקים את מפעל המכוניות הראשון בארץ. המפעלים של איילין הרכיבו מכוניות של קייזר-פרייזר, וסטודיבייקר עם הלארק המפורסמת. מפעליו הרכיבו גם מכוניות של רנו (קאטר-שבו ודופין) עד שזו נכנעה לחרם הערבי ואפילו מכוניות קונטסה של הינו (שעברה לשליטת טויוטה בהמשך).

בעקבות רכישת וויליס על ידי קייזר הרכיבו מפעלי אילין גם את הג'יפ המפורסם עבור הצבא (ייצור שנמשך במפעלי תע"ר עם הסופה עד היום). המפעלים שהרכיבו גם משאיות של מאק נמכרו ב-1968 לאוטוקארס המתחרה המקומית של שובינסקי אחרי שהממשלה הכריחה אותם להתאחד. זו גם הייתה תחילת הסוף של תעשיית הרכב המקומית שלא הייתה בעלת צידוק כלכלי. במשך 18 השנים (1950-1968) הרכיבו מפעלי אילין כ-100,000 – מכוניות יותר ממחציתם, תאמינו או לא, יוצאו.

השם אילין חזר לכותרות שני עשורים אחרי. בניו (בסיועו כמובן) היו יבואני אלפא רומיאו, אך פשטו את הרגל בסוף שנות השמונים אחרי נסיון כושל להביא לארץ את הדלתא הרומנית. כן, זו הזכורה ממסע הפרסום "גם אתה יכול 88".