טויוטה אוונסיס BTCC
טויוטה אוונסיס, המשפחתית הגדולה של טויוטה המשווקת גם בישראל, תצטרף לאליפות ה-BTCC. מדובר באליפות מכוניות התיור הבריטית, אחת הליגות המוטוריות הגדולות והאהובות בממלכה, ובתחרות דומה לאליפות מכוניות התיור הבינלאומית (WTCC). את הפופולריות שלה צוברת הליגה בעיקר מכיוון שבניגוד לפורמולה 1, המכוניות בה נראות – לפחות מבחוץ – כמו מכוניות סדרתיות. הליגה מאורגנת על-ידי חברת ToCA (ר"ת של Touring Car Association, התאחדות מכוניות התיור), ולא על-ידי ה-FIA, הפדרציה הבינלאומית למכוניות, שמארגנת את סבב ה-WTCC.
האוונסיס BTCC תיוצר על-ידי סדנת GPR מוטורספורט הבריטית, והיא מבוססת על עיצוב המשפחתית המיוצרת בבריטניה. משם היא מגיעה גם לישראל. בשלב זה פורסמו רק איורים שלה, אם כי הם נראים ריאליסטיים למדי.
האוונסיס NGTC (ר"ת של Next Generation Touring Car - דור הבא של מכונית התיור), כפי ששמה מרמז, נמצאת עדיין בשלבי פיתוח. היא תערוך הופעת בכורה כאב-טיפוס במירוץ האחרון של הסבב ב-2010, שייערך במסלול ברנגס-האץ' ב-9-10 באוקטובר. בשנה הבאה, היא תתחרה בעונה מלאה תחת קבוצה פרטית, כשהיא נהוגה על-ידי ג'יימס תומפסון, אלוף ה-BTCC פעמיים. טויוטה לא צפויה להצטרף לליגה עם קבוצה רשמית, כך נמסר.