רנו מגאן ספורט החדשהאחרי שהתמקדה בפלואנס לציי רכב, חברת קרסו מתפנה כדי לתגבר גם את היצע הדגמים האופנתיים יותר של רנו. אז אחרי רנו סניק משפחתי-שימושי וגרסת ה-2.0 ליטר של רנו פלואנס (שהייתה כוכבת המכירות של קרסו ב-2010), עומדת להגיע אלינו רנו מגאן קופה הנאה. הקופה, שמבוססת על רנו מגאן האירופית, תגיע אלינו עם מנוע 2.0 ליטר, 140 כ"ס, שמשודך לתיבה אוטומטית רציפה שמקורה בניסאן. הביצועים נאים: זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 10.3 שניות, ומהירות מרבית של 195 קמ"ש.

הקופה שתנחת כאן בשבועות הקרובים, תוצע בשתי רמות גימור גבוהות יחסית: בגרסת האקספרסיון היא תעלה 155,000 שקלים, ואילו גרסת הדינמיק, שתכלול גם גג זכוכית פנורמי וחישוקים וצמיגים במידות נדיבות יותר, תעלה 167,500 שקלים.

צילום: מנהל
בתמונה: רנו מגאן R.S

רנו מגאן ספורט חוזרת
אבל החדשה החשובה ביותר בגזרת הקופה, היא שכבר בתקופה הקרובה יחל בארץ שיווק גרסת הספורט המדוברת. זו תחזק מחדש את חטיבת הספורט שהקימה רנו לפני שנתיים, ושירדה מהכותרות בתקופה האחרונה. המגאן ספורט מגיעה עם מנוע 2.0 ליטר מוגדש שמייצר 250 כ"ס, ומאיץ את המגאן למאה בתוך 6.1 שניות, ולמהירות מרבית של 245 קמ"ש.
מחירה של המגאן ספורט יעמוד על 225,000 שקלים. תמחור זה יציב אותה בין רמות הגימור של פולקסווגן גולף GTI הידנית, שמציעה 210 כ"ס ומיאוץ בתוך 6.9 שניות, ומחירה נע בין 205,000 ל-240,000 שקל.