HMC הידלגוגם לדברים הכי טובים אפשר להתרגל בסוף; יש לכם, למשל, מרצדס SLK. הכל סבבה – המכונית נחמדה, בדרך כלל לא תקטרו בענייני כוח וביצועים, אבל בכל זאת, לאחר פרק זמן ייתכן בהחלט שקצת יימאס לכם. טוב, אולי לא ממש יימאס אבל לבטח תתחילו לחשוב על ריענון או שינוי.

בדיוק לשם כך אנחנו שמחים להכיר לכם את סדנת HMC משוויץ – קיצור של Helvetic Motor Company. היצירה הקלאסית המרהיבה שמככבת כאן היא אכן מרצדס SLK בתחפושת, SLK 55 AMG למען הדיוק. הסדנה תציע החל מתחילת השנה הבאה את ההידלגו (Hidalgo) שמכל זווית נראית בהחלט כמו הדבר האמיתי, קרי: קלאסיקה לא ברורה משנות ה-30 שעם קצת דמיון ניתן לזהות בה גנים של בוגאטי אטלנטיק וקלאסיקות מופלאות נוספות מתור הזהב של המכוניות מסוף שנות ה-20 ושנות ה-30 מהמאה שעברה.

אין בידינו פרטים מדויקים מבחינה מכאנית, למעט כאמור הבסיס למכונית הכולל את ה-V8 עם 355 כ"ס מה-SLK 55 AMG כבסיס; החברה תציע כמה רמות שיפור למנוע זה, בהתאם לבקשות (ועומק הכיס) הלקוח. שינויים מכאניים נוספים ביחס ל-SLK הקרבית יבוצעו במערכת המתלים, שתכויל רכה ונעימה יותר בכדי להעניק נסיעה "קלאסית" יותר ממתלי הספורט של הרדסטר הזריזה של מרצדס.

לשמירה על אקסקלוסיביות ניאותה הודיעה הסדנה כי תייצר רק שש מכוניות מדי שנה, עם תג מחיר שיתחיל בלמעלה מ-300,000 יורו. במחיר כלולים תפירת-עילית של פנים הרכב, מרכב שעשוי רובו עבודת יד ושימוש בחומרים היוקרתיים ביותר להנעים זמנם של שני הנוסעים והרבה תשומת לב מהסביבה.