מרצדס SLK ו-SL
כחצי שנה לאחר שבצעה שינוי מורכב בתפקוד החטיבות שלה, ושבועות ספורים לפני חזרתה של סמארט, ממשיכה כלמוביל במסכת העדכון המבני של הקבוצה. הפעם מתמקדים השינויים באגף מרצדס, שיופרד לשתי חטיבות: אחת מהן תפנה לתחום היוקרה, והשנייה עבודה ותשתית.
הראשונה תכלול את המכוניות הפרטיות של מרצדס וסמארט, כשזו האחרונה עתידה להגיע לארץ עד סוף השנה. חטיבת העבודה לעומתה תכלול את תחום המשאיות הקלות והכבדות, כולל אלה מבית מיצובישי (קאנטר), וגם את תחום המוניות החשוב כל-כך למותג. בכלמוביל מדברים גם על התחלת יבוא של מותגים נוספים בתחום העבודה, אך לא מפרטים. אם כי יש להניח שבתחומים מסויימים מדובר בכלים ממטריית המותגים של החטיבה. החטיבה הזו תרחיב את פעילותה גם לכיוון מכירת כלים משומשים.

בראש חטיבת העבודה, שעתידה להרחיב את היקף הפעילות בצורה משמעותית, יעמוד אמיל קרעין המנוסה (סמנכ"ל צ'מפיון לשעבר), מי שהיה עד כה ראש חטיבת מרצדס הכללית בישראל. את תחום היוקרה של מרצדס וסמארט, יוביל כעת אריאל פינטו, מי שעד לפני השינוי הקודם עמד בראש מיצובישי-ישראל (לפני שזו נבלעה בתחום המכוניות הפרטיות). במסגרת השינוי, רוכשת קבוצת כלמוביל את שותפתה לעסקי הטרייד-אין "לי קאר", וגם שם מבטיחים הרחבת פעילות. קבוצה זו תעמוד תחת פיקודו של אריאל פינטו.