מרצדס CL, אחת המכוניות היקרות ויוקרתיות בישראל, עוברת מתיחת פנים ראשונה. ה-CL הושקה בסוף שנת 2006, וארבע שנים מאוחר יותר הגיעה השעה לרענון. מתיחת הפנים תגיע לישראל ברבעון הרביעי של השנה, כך נמסר ל"אוטו" מחברת כלמוביל, יבואנית מרצדס.
ה-CL המחודשת תציע מנוע V8 חדש בגרסת הבסיס, ה-CL500. במקום מנוע ה-5.5 ליטר הוותיק, היא תצויד ביחידת 4.7 ליטר עם צמד מגדשי טורבו. ובעוד שהספק המנוע צמח מ-388 ל-435 כ"ס והמומנט זינק מ-54 קג"מ ל-71.3, תצרוכת הדלק הממוצעת דווקא מציגה ירידה: 10.5 ק"מ לליטר על-פי נתוני מרצדס, לעומת 8.1 בעבר - שיפור של יותר מ-20%. גם הביצועים שופרו, עם 4.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש לעומת 5.4 בעבר. המהירות המרבית נותרה ללא שינוי - 250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית.

ה-CL תמשיך להימכר גם בגרסה חזקה יותר, CL600 שמה, עם מנוע V12 כפול מגדשים בנפח 5.5 ליטר. מנוע זה מפיק 517 כ"ס ומאיץ את ה-CL מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.6 שניות. בחודשים הקרובים מרצדס צפויה לחשוף פרטים גם על גרסאות ה-AMG של ה-CL, שהציעו עד עתה 525 כ"ס (AMG 63) או 612 כ"ס (AMG 65). עדיין לא ידוע אם אלו יעברו שינויים בעקבות מתיחת הפנים.

מבחינת מראה, ה-CL המחודשת לא עברה שינוי מהותי. היא זוכה לחרטום בעל עיצוב חדש, הכולל בין היתר שינוי ליחידות התאורה הכוללות מעתה תאורת LED, ופגוש חדש. בתא הנוסעים אין שינויים מהותיים, והוא ימשיך להציע מרחב נדיב לארבעה נוסעים ושפע עור, עץ ואבזור מותרות.
ה-CL הנוכחית משווקת בישראל במחיר המתחיל ב-1.125 מיליון שקל עבור גרסת ה-CL500, מה שהופך אותה לאחת המכוניות היקרות ביותר אצלנו. מחברת כלמוביל נמסר כי עדיין לא ידוע אם יחול שינוי במחיר עם הגעת הדגם המחודש.