זכיה חוזרת: העולם אוהב TSIפולקסווגן הצליחה לזכות זו השנה השניה ברציפות בפרס "מנוע השנה הבינלאומי", עם אותו מנוע 1.4 TSI כפול מגדשים שזכה בפרס לפני שנה. גם במקום השני אין שינוי – מנוע ה-3.0 ל' טורבו של ב.מ.וו, אשר זכה בפרס זה ב-2007 ו-2008. קצת מאכזב שאין חידושים בצמרת, לא?
לא רק בצמרת. פרט לתואר הכללי, נרשמו זכיות חוזרות ב-7 מ-11 הקטגוריות השונות (כאשר באחת מהן לא יכולה, בהגדרה, להיות זכיה חוזרת – תואר "המנוע החדש של השנה...). למעשה, ברשימת הזוכים כולה יש רק מנוע אחד שהוא באמת חדש: המולטיאייר של פיאט.
הרשימה המלאה לפניכם, כאשר המנועים שעבורם זו זכיה רצופה מופיעים בהדגשה. נציין עוד כי ב.מ.וו, אשר מובילה במספר הזכיות הכולל ב-12 שנות קיומה של תחרות מנוע השנה, הצליחה גם הפעם לזכות ביותר מקומות ראשונים מכל יצרן אחר – ארבעה במספר (כולל זכיה שלישית ברציפות למנוע ה-V8 של ה-M3).

המנוע החדש: פיאט 1.4 ל' טורבו "מולטיאייר"
המנוע הירוק: טויוטה 1.8 היברידי
מנוע הביצועים: מרצדס V8 AMG
עד 1.0 ל': טויוטה 1.0 ל'
1.0 עד 1.4 ל': פולקסווגן 1.4 TSI
1.4 עד 1.8 ל': ב.מ.וו-פיג'ו-סיטרואן 1.6 ל' טורבו
1.8 עד 2.0 ל': ב.מ.וו 2.0 דיזל טווין-טורבו
2.0 עד 2.5 ל': אודי 2.5 ל' טורבו 5 ציל'
2.5 עד 3.0 ל': ב.מ.וו 6 ציל' 3.0 טווין-טורבו
3.0 עד 4.0 ל': ב.מ.וו 4.0 ל' V8
מעל 4.0 ל': מרצדס V8 AMG