OCC AMGרבים מבין גולשי האתר לבטח התוודעו אל בני משפחת טיוטל (Teutul), בוני אופנועי הצ'ופר הנודעים ממחוז אורנג' במדינת ניו-יורק, ארה"ב; תוכנית הטלוויזיה הנושאת את שם העסק שלהם – Orange County Choppers – היא להיט מזה שנים.
לפני כשנתיים הטיסה מחלקת יחסי הציבור של מרצדס את הטיפוסים הקשוחים מ-OCC בחשאי למחלקת AMG במרצדס בכדי לספוג את האווירה, לקבל את ההשראה ולנהוג בכמה מתוצרי מחלקת עילית זו – הכל על-מנת ליצור את הצ'ופר המושלם כהומאז' למכוניות AMG. לאחר שהתרשמו, צולמו ותועדו – נשלחו אנשי הסדנה בחזרה לקליפורניה (מלווים ב-SL63 AMG בכדי לא לאבד את המוזה) וניגשו לעבודה: יצירת צ'ופר AMG. הפרק העוסק ביצירת האופנוע שודר זה מכבר והיצירה הגיעה עתה כאמור לגרמניה, להחזיר את דיבידנד יחסי הציבור שלה לקהל האירופאי.

האופנוע עצמו לא מעניין במיוחד מבחינה מכאנית ובכך לא שונה מרוב אחיו לז'אנר ולסדנה. אבל, התוצאה בהחלט מצאה חן בעיני אנשי AMG שביקשו – וקיבלו – מראה מודרני-כוחני-עצור, שני גווני אפור/כסף ושימוש מינימליסטי בלוגו AMG: על מכסה הרצועה ועל מיכל הדלק.
האופנוע – שבאופן חריג הנו ללא שם – כבר החל "לעבוד" בצילומי קטלוגים ותדמית של מרצדס SLS החדשה (שלאחרונה נחתה בארץ), הוא מוצב באולמות תצוגה ונודד בין תצוגות מרצדס שונות באירופה, לרוב לצד ה-SLS.
האם מרצדס קלעו נכון עם הזמנת "אביזר" יחצ"ני שכזה עבור מכוניות השרירים שלהם? הנה 2 סרטוני וידאו רלוונטיים שיעזרו לכם להחליט...