פעילות המחקר והפיתוח בה עוסקת אודי מגיעה גם לתחומים שלא היינו מקשרים אופן אוטומטי עם פיתוח מכוניות. למשל, תחום הי-פי – אודיו לרכב, במלים אחרות. הפרוייקט הנוכחי עליו התבשרנו מכונה Audi Sound Concept, פרי שיתוף פעולה עם מכון גרמני לטכנולוגיית מדיה דיגיטלית, IDMT. במסגרת הפרוייקט הותקנו באודי Q7 לא פחות מ-62 רמקולים (!) בהיקף תא הנוסעים. 52 מתוכם הם רמקולי Midrange המחולקים פחות או יותר באופן שווה סביב תא הנוסעים. עוד חמישה הם טוויטרים – שלושה בחזית ואחד בכל צד. ארבעה נוספים הם וופרים, אחד בכל דלת, ויש גם סאב-וופר בודד מאחור בתא המטען.
מאחורי מתקפת-הרמקולים הזו עומד עקרון פיזיקלי המכונה wave field synthesis, ואשר לפיו ניתן ליצור גל-קול ספציפי בעל תכונות מסוימות על ידי מיזוג של מספר גלי-קול קטנים נפרדים. העקרון יושם לראשונה בשנות ה-80 על ידי מהנדסים הולנדיים, וניתן למצוא אותו בשימוש באולם קולנוע בגרמניה: 192 רמקולים שכל אחד מהם מופעל על-ידי מחשב נפרד משלו. הפרשים של מילישניות בייצור אותות קוליים מהרמקולים השונים יוצרים אפקטיים מרחביים בעלי אופי אמיתי להפליא. המכון הטכנולוגי המוזכר לעיל היה אחד הגורמים המרכזיים בפיתוח הטכנולוגיה המדוברת.
שיתוף הפעולה בין אודי ל-IDMT החל לפני 5 שנים, והתוצאה המעשית נכון להיום להשגה יוצרים "במה וירטואלית" ענקית-ממדים. "אנו יכולים להפיק כל צליל ולגרום לו להשמע כיאלו מקורו מחוץ למכונית", אומר ראש הפרוייקט באודי. "המטרה היא להראות מה ניתן לבצע מבחינה טכנולוגית, לחקור את הגבולות. מכונית הקונספט-אודיו שלנו היא קצת כמו השתתפות במירוצים: הפיתוחים שאותם אנו מנסים קודם כל במסלולים מגיעים בסופו של דבר למכוניות סרתיות". אודי שמה דגש רב על מערכות האודיו במכוניותיה הסדרתיות, ומציינת במיוחד את ה-A8 הנוכחית אשר מוצעת עם מערכת בת 14 רמקולים מתוצרת Bang&Olufson.