סביר להניח שגם אתם, כמונו, לא שמעתם עד היום על חברת Conquest Vehicles. החברה, השוכנת בקנדה, מייצרת רכב שטח ממוגן שגורם גם להאמר להראות כמו צעצוע: Knight XV.
וכדי שלא תחשבו שמדובר במשהו איזוטרי וחסר חשיבות, שימו לב לעובדה הבאה: אחד מאלו שרכשו לעצמם את הרכב המדובר הוא לא אחר מאשר דווייט האווארד, "סופרמן", מוביל הריבאונדים והחסימות ב-NBA בשנים האחרונות, מי שנחשב לשחקן ההגנה מס' 1 בליגה הטובה בעולם וכוכב האורלנדו מג'יק (שזה עתה הודחה מהמשך הפלייאוף האמריקני כאשר נוצחה בגמר המזרח על-ידי בוסטון).
ה-Knight (אביר) נבנה על הבסיס המכני החסון והענק של פורד F-550, משאית החולקת חלק מרכיביה עם הטנדרים המוכרים לנו מסדרה F.הממדים מעוררים יראה: אורך של יותר מ-6 מטרים, רוחב של 2.33 מ', גובה של 2.54 מ' ומרווח גחון של 35.5 ס"מ. מנוע הבנזין של דגם-המקור, V10 בנפח 6.8 ל' המותאם לדלק ביולוגי (תערובת אתנול), מספק את ההנעה עם הספק בסיסי של 400 כ"ס; אם תרצו תוכלו להזמין אופציית שדרוג באמצעות הוספת מגדש טורבו, אשר מעלה את ההספק ל-550 כ"ס – לא מזיק, כאשר משקל הרכב הבסיסי הוא קרוב לחמישה-וחצי טון. קונקווסט דואגת היטב ללקוחותיה ומאבזרת את הרכב מכף רגל ועד ראש: בתמורה לתג מחיר התחלתי של כמעט חצי-מיליון דולר תקבל תא נוסעים מגומר באלומיניום, עור וזמש, מערכות בידור, תקשורת וניווט מתקדמות. יש כמובן שורה ארוכה של אופציות, ביניהן רמות שונות של מיגון בפני ירי, מיגון גחון נגד מטענים, פתיחה אלקטרונית של הדלתות באמצעות חיישני מגע, מערכת להכהיית החלונות בלחיצת כפתור, אפשרות בחירה במנוע דיזל במקום הבנזין, מערכת בלימה משודרגת עם קליפרים בעלי 12 (!) בוכנות, וגם גרסה מוארכת ב-60 ס"מ.
לנו זה נשמע כמו הרכב האידאלי לתנועה בכבישי ישראל...