סקודה יטייטי הוא השם של איש-שלג מיתולוגי-דמיוני השוכן בהימאליה, וזהו גם שמו של רכב הפנאי הקומפקטי של סקודה, אשר מתבסס על פלטפורמת פולקסווגן גולף/ סקודה אוקטביה ושיווקו בארץ מתחיל בימים אלה.
זהו רכב הפנאי ה"אמיתי" הראשון של המותג (עד כה הציעה החברה רק גרסאות "כאילו-שטח" מוגבהות של האוקטביה, הפאביה והרומסטר, תחת השם "סקאוט") אך לעת עתה הוא מוצע במחוזותינו אך ורק עם הנעה קדמית. גרסה זו מצוידת במנוע ה-TSI 1.2 ל', 105 כ"ס, העדכני של הקונצרן, אשר משודך לתיבה רובוטית כפולת-מצמדים עם 7 הילוכים. בהמשך השנה תגיע גם גרסת 4x4, המצוידת במנוע טורבו דיזל 2.0 ל' המפיק 140 כ"ס.
בעת ההשקה יוצע היטי בשתי רמות גימור, כאשר המחירים מתחילים מ-135,000 ש"ח אטרקטיביים יחסית.

ברמת הגימור הבסיסית, 'אמבישן', סקודה יטי יצויד בחישוקי "16 קלים, מערכת לניטור לחץ האוויר בצמיגים, פנסי ערפל, חיישני תאורה, רדיו-דיסק מקורי עם כניסת Aux לנגן חיצוני, מערכת בקרת אקלים ועוד. ברמת הגימור הגבוהה יותר, 'אקספיריאנס', יתווספו לרשימה חישוקים גדולים יותר ("17), חיישני חניה, פנסים קדמיים עוקבי פניה, חלונות אחוריים מושחרים ומערכת שמע ברמה גבוהה יותר, הכוללת מסך מגע ומחליף לשישה דיסקים.
6 כריות אוויר יוצעו כבר בגרסת הבסיס, כאשר בגרסה המאובזרת מתווספות צמד כריות צידיות לנוסעים מאחור, לסך כולל של 8 כריות אוויר. סקודה יטי גם זכה לציון מרשים של חמישה כוכבים במבחן הריסוק של יורו NCAP, אך חשוב מאוד לציין כי הוא נבחן בגרסה עם 7 כריות אוויר (כרית נוספת לברכי הנהג שפעולתה אף צוינה לשבח), אשר אינה מוצעת בגרסאות המקומיות – ולכן ציון מבחן הריסוק אינו רלוונטי לגרסאות שנמכרות בישראל (כולל הגרסה המאובזרת עם 8 כריות האוויר).