רנו פלואנס
בחברת קרסו מתכוונים לתגבר את היצע הפלואנס הכל-כך חשובה למותג רנו בארץ עם הוספת גרסת 2.0 ליטר למבחר. מדובר בגרסה חזקה משמעותית – 140 כ"ס לעומת 105 כ"ס בגרסת ה-1.6 המוכרת – המשודכת לתיבה אוטומטית רציפה. מקור השילוב של המנוע והתיבה הם בניסן כמובן והם יגיעו אלינו, כמו שסיפרנו בעבר, גם ברנו גרנד סניק וברנו מגאן קופה. עד כה לא הייתה רנו פלואנס 2.0 ליטר בתוכניות היבואן, אך הזדמנות עסקית שנוצרה יחד עם רצון של היבואן לענות לביקורות על מחסור מסוים בכוח בגרסת ה-1.6 ליטר שינתה את התמונה.
גם גרסה זו של הפלואנס מגיע אלינו ממפעל רנו בטורקיה, אולם להבדיל מאחותה צנומת יחידת הכוח, זו תגיע רק ברמת הגימור הגבוה יותר ('אקספרסיון'). המחיר: כ-135,000 שקלים. משמע, היא תהיה יקרה במעט מהמקבילה בעלת מנוע ה-1.6 ליטר (127,000 שקלים) ותתמקם גם אל מול גרסת ה-2.0 ליטר של מאזדה 3.

בקרסו מאמינים שהפוטנציאל המסחרי של גרסה זו גדול. עם זאת, ובאופן מעניין, אין כוונה להביא את מנוע ה-2.0 ליטר גם במגאן. עוד דבר מעניין היא העובדה שהתיבה הרציפה של ניסן תגיע בעתיד הרחוק יותר גם למנוע ה-1.6 ליטר (למעשה גרסה כזו נמכרת כבר היום בקוריאה על ידי חטיבת סאמסונג).