אנחנו אולי לא הכי אובייקטיבים בענין הזה, אבל מצאנו עוד סיבה טובה שמצדיקה לבדה ביקור בתערוכת הרכב "אוטומוטור" שתפתח בעוד שבוע. שני צלמי הרכב הבולטים בישראל, רונן טופלברג ותומר פדר, יקיימו במסגרת 'אוטומוטור' תערוכה ראשונה מסוגה, בה יוצגו צילומי מכוניות, אופנועים, טרקטורונים, ספורט מוטורי ועוד, פרי עדשותיהם של השניים.
פוטומוטור!
צילום: מנהל
צילום: רונן טופלברג

רונן טופלברג (46) החל את הקריירה המקצועית באמצע שנות ה-80 במגזין הרכב 'טורבו', לפני שעבר למגזין האופנועים 'מוטו' אותו ליווה כצלם המערכת כמעט מיום הקמתו ובמשך למעלה מעשור, עד ראשית שנות ה-2000, כאשר במקביל הוא הופך גם לצלם המערכת של מגזיני המכוניות 'הגה' ו'דרייב'. לאחר מכן הפך טופלברג לצלם פרילנס מוביל ועטור פרסים המתמחה, בנוסף לצילומי רכב, גם בצילומי ספורט אקסטרים. כיום מצלם טופלברג עבור גורמי עיתונות (כולל 'אוטו'), רבים מיבואני הרכב בישראל, משרדי פרסום ויחסי ציבור וכן הלאה; בין היתר הוא משמש כצלם הבית של "רד בול" בישראל.
פוטומוטור!
צילום: מנהל
צילום: תומר פדר

תומר פדר (36) החל את הקריירה כמי שמילא את נעליו הגדולות של טופלברג כצלם המערכת של 'מוטו' ו'הגה', לפני שעבר לתפקיד צלם המערכת של 'אוטו' בו הוא משמש מזה מספר שנים. בנוסף מרצה פדר בביה"ס שנקר בנושא צילום רכב וספורט פועל פדר כצלם פרילנסר בתחומים מגוונים תוך שיתוף פעולה עם טופלברג בשנים האחרונות, ומתמחה גם הוא בצילומי אקסטרים. כמו טופלברג, גם פדר רשם לזכותו מספר פרסים בתחומי צילום שונים בעשור האחרון, והוא נמנה על הצלמים המורשים של רד-בול.
תערוכת הצילומים של טופלברג ופדר תהווה הזדמנות נדירה לציבור הרחב לעמוד על יכולתם יוצאת הדופן של השניים לתפוס אקשן ויופי בתחום המוטורי, כולל מכוניות אקזוטיות מחו"ל, צילומי מירוצים, רגעים מיוחדים ועוד. רבים מהצילומים יהיו מוכרים היטב לקוראי 'אוטו' מדפי המגזין. את הצילומים שיוצגו בתערוכה ניתן לראות ברשת, בגלריה מיוחדת שנפתחה לקראת 'אוטומוטור'.
תערוכת הצילומים מתקיימת בחסות קרט-ניופאן, יבואנית מוצרי Canon בישראל, ומועדון הצלמים המקצועי Canon Pro Club.