ניסאן מוראנו
את המוראנו של ניסאן אין צורך להציג. הקרוסאובר הייחודי של ניסאן נודע בעיצובו הלא שיגרתי גם בדור השני שלו שהוצג לקראת 2008 והגיע ארצה בסוף השנה שעברה. ניסאן מוראנו המקורי החל את חייו בשנת 2003 עבור השוק האמריקאי ולאחר שזכה שם להצלחה הגיע גם אל השוק האירופאי. עם זאת למרות החיבה האירופאית למנועי דיזל הוצע המוראנו רק עם מנוע V6 גדול וצמא. כעת זוכה המוראנו גם לגרסת דיזל שאמורה להפוך אותו לאטרקטיבי יותר עבור השוק האירופאי.
מנוע הדיזל של המוראנו הוא בנפח 2.5 ליטר המספק 190 כ"ס ו-45.9 קג"מ ולמעשה מדובר באותו מנוע משודרג שמופיע גם בניסאן נווארה וניסאן פאת'פיינדר שעברו מתיחת פנים לאחרונה. באופן מעניין, בניסאן בחרו שלא להציע את המוראנו עם מנוע הדיזל V6 בנפח 3.0 ליטר החדש עם 231 כ"ס שהוצג לראשונה עבור דגמי אינפיניטי ונמצא גם בנווארה ובפאת'פיינדר מתוחי הפנים.

בניגוד לגרסת הבנזין של המוראנו שעושה שימוש בתיבת הילוכים רציפה מקבלת גרסת הדיזל תיבת הילוכים אוטומטית קונבנציונאלית עם 6 מהירויות. מערכת ההנעה נותרה זהה ומבוססת על הנעה כפולה קבועה השולחת את הכוח במידת הצורך לגלגלים האחוריים.
שיווקו של המוראנו דיזל באירופה יחל בספטמבר הקרוב.