רובי גורדון. נצחון על חודה של שניה אחתרובי גורדון התאושש מהצרות בסטייג' השלישי והצליח לרשום נצחון-סטייג' נאה כבר למחרת היום – על חודשה של שניה אחת לפני סטפן פטרהנסל, שממשיך להוביל את הראלי עבור ב.מ.וו/X-רייד. שותפו של גורדון בקבוצה, רוברט בלדווין הנוהג גם האו בפרו-טראק דמוי האמר, התברג גם הוא לעשיריה הראשונה והגיע שמיני, אחרי יומיים קשים בהם סיים הרחק מאחור.
ארבעה נהגי פולקסווגן סיימו בזה אחר זה במקומות 3-6 עם פער של דקות ספורות ביניהם, כולל ז'ינייל דה-ויליירס שלא הרים ידיים אחרי הזמן הרב שאיבד ביום הקודם וסיים חמישי את הסטייג'. שותפיו של פטרהנסל בקבוצת X-רייד רשמו יום עבודה סביר: לאוניד נוביצקי הפגין יכולת טובה וסיים את הסטייג' במקום התשיעי, בעוד גרלן שישרי מגיע במקום ה-11.

בדירוג הכללי הגדיל מעט פטרהנסל את יתרונו בראש ליותר מ-7 דקות על פני קרלוס סיינז. שלושת נהגי פולקסווגן עדיין מדורגים במקומות הבאים כך שברביעיה המובילה אין שינוי. אבל כדאי לשים לב למתרחש מאחוריהם: שני נהגי הטנדרים של קבוצת ניסאן-אוברדרייב, האופנוען לשעבר קוקס מדרום-אפריקה והולובצ'יץ' הפולני מדורגים במקומות הבאים, ויש לנו אפילו שני מיצובישים בעשיריה הראשונה – קרלוס סוזה הותיק וצוות ברזילאי עם גיירם ספינלי על ההגה.

היום צפוי למתחרי הדאקאר סטייג' ארוך אך מהיר יחסית בהרים מעל החוף הצ'יליאני של האוקיינוס השקט, 483 ק"מ "ספיישל" מתוך אורך כללי של 670 ק"מ.