לפני שבעות ספורים החלו בישראל שידורי הטלוויזיה הדיגיטליים האלחוטיים. מדובר ב-5 ערוצים המועברים בחינם דרך ממיר הנושא עלות ראשונית וחד פעמית. שידורים אלו החלו את צעדיהם הראשונים דרך המקלטים הביתיים והיה זה רק עניין של זמן עד שגם בישראל ייפרץ המחסום הנייח. אפריל טקליין החלה בימים אלה בשיווק מכשיר לקליטת שידורי DBV (ר"ת: Digital Video Broadcasting).

מדובר בממיר שפותח במיוחד עבור אפריל טקליין, אשר מתאים להתקנה בכל סוגי כלי הרכב. לממיר מספר יציאות כולל יציאת HDMI וביכולתו לשדר גם ב-HD למספר מסכים כולל למערכות המולטימדיה המקוריות המותקנות ברכב. המחיר לצרכן הנע על גלגלים גבוה הרבה יותר מזה המוצע ללקוח הנייח – כ-2,000 שקלים לעומת בין 350-400 שקלים – אולם, עם זה הביתי לא תוכלו לצפות כאשר אתם דוהרים ב-250 קמ"ש. כן זה לא טעות ואנחנו בוודאי שלא תומכים בצפייה במסך כלשהו במהירות שכזו, אבל כך מדווחת אפריל טקליין. וזאת עם תהיתם, הודות לאנטנה ייחודית למערכת.

את הממיר לא פתחה אפריל טקליין ממניעים פטריוטים, אלא בשל כורך המציאות – ישראל אימצה את תקן MPEG 4 החדש והמתקדם יותר ולא את תקן MPEG 2 הוותיק והנפוץ. למי שרצף האותיות נראה יותר כמו סינית מאשר לטינית נספר כי MPEG הינו תקן בינלאומי לדחיסה ולקידוד של אותות וידאו ושמע. ההבדל בין שני התקנים הוא שביכולתו של זה החדש להעביר שדורי תמונה ושמע בצורה חסכונית הרבה יותר בהשוואה לתקן MPEG 2. ועוד משהו שכדאי לדעת; משרד התקשורת פעל כשורה כאשר קבע את התקן החדש כרף התחלתי להעברת שידורים באיכות גבוה יותר, אולם התוצאה היא שלפחות לעת עתה לא כל מערכות ה-DBV המשווקות בעולם מתאימות לישראל.