בעידן האינטרנט ומצלמות הפלאפונים בו מתקשות יצרניות הרכב להסתיר את פיתוחם של דגמים חדשים כאשר תמונות ריגול, שמועות והדלפות עולות לפורומים ברשת בתכיפות. יש גם יצרניות, אודי למשל, שמשתמשות ברשת להדלפות מכוונות על מנת ליצור באז תקשורתי.
דווקא טויוטה כמעט הצליחה להסתיר לחלוטין את המחליף של הלנד קרוזר פראדו המוכר כאשר מועד השקתו הולך ומתקרב אך הוא נותר תחת מעטה חשאיות. כאמור כמעט הצליחה, מכיוון שהאתר Carscoop חשף פרוספקט יפני של הלנד קרוזר החדש ומקלקל לטויוטה את ההפתעה.
תמונה ראשונה של הלנד קרוזר החדש
צילום: מנהל

לאור מעטה החשאיות ניתן היה לצפות שאולי תהיה מהפכה בלנד קרוזר החדש אך ככל הנראה לא כך הדבר. הפרוספקט שהודלף חושף את הפראדו החדש בגרסה הארוכה (גרסת 3 דלתות קצרה צפויה להופיע אף היא) ומראה שהעיצוב שומר על דמיון גדול לדגם הנוכחי בתוספת תפיחות שריריות ושימוש בסממני העיצוב הנוכחיים של טויוטה.

מעבר לכך לא ידוע הרבה על הלנד קרוזר שצפוי להיות גדול ומפואר יותר ועל פי השמועות להציע גם מנוע V8 כפי שקיים כבר באח מבית לקסוס ה-GX (שהדגם החדש שלו יוצג בקרוב ויתבסס על הפראדו החדש). שיווקו של הלנד קרוזר החדש יחל בראשית 2010 וצפוי להגיע לישראל במועד דומה כפי שדיווחנו בעבר.