באודי ישראל מתחילים בשיווק גרסת בסיס חדשה ל-A4. מדובר בגרסת 120 כ"ס למנוע ה-1.8 המוגדש (TSI) אשר משודכת לתיבה אוטומטית רציפה דומה לזו שבגרסת ה-160 כ"ס (שהייתה עד כה הבסיסית בהיצע).
המחיר של הגרסה החדשה – 242,000 שקלים – נמוך ב-33,000 שקלים מגרסת הבסיס שנמכרה עד כה. ואולם שני דברים הופכים את הגרסה הזו למעניינת אף יותר: היא מאובזרת יותר מגרסת ה-160 כ"ס (עור ומערכת שמע משודרגת) ומחירה לא יעלה בתחילת אוגוסט. לפי אבי צור, מנכ"ל צ'מפיון מוטורס בעוד כל מבחר ה-A4 (ואודי בכלל) יתייקר עם כניסתו לתוקף של המיסוי הירוק, הרי שגרסה זו תשמור על מחירה ותהיה לכן תחרותית אף יותר.

אודי A4 עם 120 כ"ס בלבד. נשמע מעט? נכון, אבל למרות ההספק הנמוך, המומנט נותר דומה לזה של הגרסה המוכרת (23.6 קג"מ לעומת 25.4 קג"מ). לכן כנראה היא מציעה ביצועים סבירים למדי – 210 קמ"ש מרביים והאצה למאה קמ"ש ב-10.5 שניות. מבחינה זו, היא תתפוס את מקום גרסת ה-2.0 ליטר 131 כ"ס ששווקה בהצלחה ב-A4 הקודמת. בזמנו תפסה גרסה זו כ-40% מכלל מכירות הדגם.

"זו גרסת כניסה לאודי A4 שהרבה לקוחות חיכו לה". מסביר צור, "מאז כניסת ה-A4 החדשה רבים המתינו לגרסה זולה יותר שתעלה באזור ה-220,000 - 230,000 שקלים. המחיר אטרקטיבי, רמת האבזור לא נפגעה ויש קהל מטרה למכונית". לפי צור כמות המכוניות מגרסה זו שתגיע השנה מוגבלת ל-55. "אחרי כן נקבל החלטות. אבל מדובר בכשליש ממכוניות ה-A4 שימכרו בחצי השנה הקרובה".

האם אינכם פוחדים מפגיעה בתדמית שייצור מנוע עם 120 כ"ס בלבד? "המומנט הוא מצוין וזה נותן חווית נהיגה טובה. יש לנו גם ניסיון טוב עם רכב די דומה (ה-A4 בנפח 2.0 ליטר היוצאת א.ש.). נהגנו ברכב באירופה והתרשמנו לטובה ונעשה כאן שיקול דעת מלא ורציני".