למרות שבהשקת ה-308 המקורית הביעו אנשי לובינסקי שמחה על כך שהם יוצאים מכבלי קבוצה 2 לחישוב שווי ערך, הם גילו כנראה שהחיים בעולם החופשי ובתחום המחירים הגבוה אינם קלים. בפיג'ו דברו אז על פניה ללקוחות פרטיים אבל כנראה שזה אינו מספיק.
ולכן, כחצי שנה לאחר השקת הדגם המקורי, מתחילה פיג'ו ישראל בשיווק ה-308 בגרסה חדשה שתעלה 114,000 ותסתער היישר על קבוצה 2 הכל-כך חשובה בשוק המקומי.

מדובר בפער מחיר גדול ביותר של 14,000 שקלים לעומת דגם הבסיס שנמכר כאן עד כה. ההבדלים בין המכוניות פעוטים למדי ומתמקדים בבקרת האקלים, פנסי ערפל ומשענת יד פנימית. בכל מקרה הגרסה החדשה מצוידת למדי וכוללת את מלוא האבזור הבטיחותי ומערכת שמע מקורית.
יש להניח שהגרסה החדשה תפיח חיים במכירות פיג'ו שירדו משמעותית בתקופה האחרונה, ושהיא תיטול את מרב המכירות במשפחת ה-308.

מה פתאום עכשיו?
לפי דורי מנור, מנכ"ל הקבוצה, מדובר בתהליך ארוך ובמאמץ של תשעה חודשים שהחל עוד לפני המשבר הכלכלי. זאת מתוך רצון לשמור על כמויות המכירה של פיג'ו בשוק הישראלי. "היה ברור שכאשר אנחנו יוצאים מהקבוצה אנחנו מאבדים נתח מכירות מאוד משמעותי. היצרן וגם אנחנו הקרבנו הרבה בשביל להגיע לזה. זה אומר שאנחנו לא רווחיים במיוחד בדגם הזה ושהנחות לציי רכב יהיו מאוד מוגבלות. אבל לפחות יש לנו כרגע מתמודדת בקבוצה 2. הייתה לנו דרישה מהרבה חברות שנסעו על 307 ורצו את המחליפה". מנור אינו רוצה לדבר על כמויות אבל מאמין שהשינוי יהיה דרסטי.