חברת TH!NK הנורבגית לא ידועה בדיוק במכוניות סקסיות, מלהיבות או מרטיטות. מדובר במותג שמייצר מכוניות חשמליות קטנות ועממיות, עם עבר לא-בדיוק-מפואר – וגם ההווה לא ממש מזהיר: לאחרונה נקלעה החברה שוב לקשיים, ביקשה סיוע מממשלת נורבגיה, נתקלה בסירוב – וניצלה ברגע האחרון (עם מימון ממקורות שבדיים דווקא).
אבל סטודנט נורבגי לעיצוב בשם אנדרס גלוסלי (Anders Gloslie) מצא דרך להזריק קצת ענין ואקשן למותג החשמלי, עם הקונספט המשוייך ל-TH!NK המופיע כאן: רכב חשמלי המיועד ספציפית לאזורים מושלגים, סוג של חתול-שלג דו-מושבי ספורטיבי.
הקונספט נושא את הכינוי Frost, פחות או יותר "קרח", ובניגוד למכוניות חשמליות טהורות מן השורה הוא לא ממש פשוט מבחינה מכנית, כפי שניתן לראות באיורים המצורפים. את ההנעה מספקים זחלים במקום חישוקים וצמיגים, ואלו מחוברים למערכת מיתלים והיגוי מורכבת, הכוללת היגוי גם לזחלים האחוריים. את ההנעה מספק מנוע חשמלי אבל זה כל מה שאנחנו יודעים. גלוסלי בחר לא להתייחס לסוגיות טורדניות כמו מצברים, טווח נסיעה ואיך בדיוק טוענים את המצברים בערבות הטונדרה המרוחקות של לפלנד, למשל; בואו נניח שיהיה איזה מנוע-עזר קטן שישמש כגנרטור.
זה רכב קונספט, אז מותר לנו להניח מה שבא לנו, לא?