החטיבה האירופאית של פורד מציגה מעל לבימות ז'נבה את האיאוזיס מקס קונספט, מיקרו-וואן עתידני שיותר ממרמז על דור סגמנט C הבא של היצרן ובסיסו פלטפורמה שתשמש גם את הפוקוס הבאה.
בפורד מאמינים שהמשפחתית האירופאית הבאה צריכה להיות מיניוואן – או כל הגדרה אחרת ל"מוביל נוסעים" – ובדומה לרנו סניק או לגולף+, להבדיל, גם במקרה זה הקרבה לסדאן משפחתית קומפקטית היא הגיונית וטבעית. העיצוב נראה כהמשך קו העיצוב הנוכחי של פורד ללא דרמות חריגות, מה שיותר ממרמז על כך שהקונספט שלפנינו יבשיל במהרה למשהו סדרתי – בפורד מדברים על תחילת 2010. עיצוב האיאוזיס מקס קונספט – החוץ אך בעיקר הפנים – פונה מן הסתם לצעירים וכולל אלמנטים "דינמאיים" רבים, בראשם כיסאות הרשת הספורטיביים ה"צפים" שאמורים להכניס את המשפחה הלוחמת לאווירת מסלול. טוב, גם אם לא תוצע גרסת מרוץ של המכונית, הכיוון הדינאמי/ספורטיבי ברור. בפורד שואפים להראות עם מכונית תצוגה זו שמוביל נוסעים יכול להיות גם ספורטיבי וכי זהו הכיוון המועדף עליהם ושבו הם מאמינים.
לצד שפע גימיקים עיצוביים או המאפיינים מכוניות תצוגה שלא צריך לייצר באלפי יחידות, מציג הקונספט של פורד גם כמה פתרונות ורעיונות חכמים אותם ניתן יהיה ליישם במכונית המוכנה לייצור. בין היתר נמצא באיאוזיס מקס מערכת פתיחת דלתות חכמה המשלבת בין דלתות קדמיות קונבנציונליות ודלתות הזזה מאחור; התוצאה מייצרת פתח כניסה ענק ונוח. בקונספט נעשה שימוש נרחב בחומרים קלי משקל ומתכלים והבטחה למגוון מנועי בנזין ודיזל סופר חסכוניים. אל מנועים אלו תשודכנה מערכות 'עצור וסע' המדוממות את המנוע בעצירה ומניעות אותו שוב עם ההרפיה מדוושת הבלם והלחיצה על דוושת הגז. דלת תא המטען מחולקת וניתנת לפתיחה כולה או רק בחלקה העליון, העשוי זכוכית לטובת גישה נוחה מלמעלה.