אחרי היעדרות ארוכה ולא מקובלת ממרכז תל-אביב, חוזרת יבואנית לנד-רובר למתחם המסגר וחונכת אולם תצוגה חדש ומודרני. מאז נטשה חברת המזרח, היבואנית, את האזור לפני שבע שנים, היא השתמשה במרכז שלה בקרית אריה (שבפתח תקווה) לתצוגת הכלים; אולם שהיה רחוק מלספק.מימין: ריצ'ארד סאלט - הנספח המסחרי של שגרירות בריטניה בישראל - ודני עייני מנכ"ל חברת המזרחבמזרח מעריכים שאולם התצוגה החדש – בלב תחום הרכב הישראלי – יכול לשפר את מכירות הכלים של לנד-רובר לפחות ב-30% (לא כולל כמובן המכירות למשרד הביטחון). בשנה שעברה מכרה החברה 160 כלים של לנד-רובר בשוק הפרטי.

למה עכשיו? דני עיני, מנכ"ל המזרח, שם לרגע את המשבר הכלכלי בצד ומסביר שהם הבינו שהלקוחות הפוטנציאלים של לנד-רובר פשוט השתנו או יותר נכון גדלו. "פעם אלה היו לקוחות שרוצים רק לנד-רובר והם תמיד חזרו אלינו, לא משנה איפה היינו. מאז הדיסקברי 3 והריינג' הנוכחי, מדובר בכלים מאוד יוקרתיים. אל הקהל הקבוע נוספו מבחינת פוטנציאל גם כאלה שמחפשים כלי יוקרה ואנחנו צריכים לפנות גם אליהם".

בין השורות מהווה אולם התצוגה גם הכנה של חברת המזרח לקליטת מותג נוסף. במזרח חפצים מאוד בייצוג מותג עממי במקום רובר שנפח את נשמתו. המזרח כבר הייתה מעורבת במשא ומתן עם מספר יצרנים סינים בהם נאנג'ינג, ו-BYD שעל ייצוגה היא עדיין מנהלת מאבק משפטי. ובכל זאת נראה שבמזרח עוד לא הרימו ידיים. יש להם קשרים נוספים בסין והם עדיין מקווים להוסיף תחת מטרייתם, מותג נוסף.