אופנת הקופה-קבריולה מגיעה גם לאינפיניטי. מותג היוקרה של ניסאן – המיועד להגיע גם אלינו בקרוב – הציג בלוס אנג'לס דגם פתוח-גג ראשון: G37 קונברטיבל. סדרה G, הכוללת סדאן וקופה (המשווקים ביפן כניסאן סקייליין), הוצגה בדגמיה הנוכחיים בשנה שעברה; עכשיו מצטרפת ה-G37 הפתוחה, עם גג מתכת קשיח מתקפל. הגג עשוי שלושה חלקים ותהליך פתיחתו או סגירתו אורך 30 שניות.
כמו בקופה ובסדאן האחיות, את ההנעה מספק מנוע V6 בנפח 3.7 ל' המספק כאן 325 כ"ס לפי המדידה האמריקנית או 320 כ"ס "אירופיים" (PS). התיבות המוצעות הן ידנית 6 הילוכים או אוטומטית 7 הילוכים, עם תפעול מההגה. את התיבה הידנית ניתן לקבל – בארה"ב, על כל פנים – בגרסת "ספורט", שכוללת הגה עם כיול יותר "ספורטיבי" (מן הסתם מהיר יותר), חישוקי "19 ובלמים מוגדלים (החישוקים התקניים הם "18, עם צמיגי 225/50 מלפנים ו-245/45 מאחור). רשימת האבזור כוללת מושבים קדמיים מחושמלים ומחוממים כסטנדרד, עם אופציה להוספת קירור; המושבים מתקפלים ונעים קדימה בלחיצת כפתור לצורך גישה נוחה למושבים האחוריים. מערכת המיזוג מתאימה את פעולתה למהירות הנסיעה ולמצב הגג, ויש גם אופציה למערכת שמע מתוחכמת בעלת 13 רמקולים מתוצרת Bose, שיודעת להתאים את עצמה לרעשי הסביבה ולמצב פתיחת הגג בסיוע אקוולייזר דינמי מתקדם.
בארה"ב מוצעת מהדורה מוגבלת, Premier Edition, שתמכר רק דרך קטלוג החגים של בלומינגדייל. מהדורה זו תיוצר ב-200 עותקים בלבד והיא כוללת פריטי גימור מיוחדים, חישוקי "19 יעודיים לה ועוד.
יש לציין כי בארה"ב קיימות גרסאות הנעה כפולה, G37x, הן לסדאן והן לקופה; לגבי הקונברטיבל טרם הוזכרה אופציה כזו.
ה-G37 הפתוחה תתחרה בשוק מול ב.מ.וו סדרה 3 המקבילה, וקצת מול הלקסוס SC היקרה משמעותית ובעלת מנוע V8. השיווק בארה"ב יתחיל באביב הקרוב, ואילו השיווק באירופה מיועד לסוף קיץ 2009. עד אז גם יתפרסם מפרט אירופי מלא.