זה רק קונספט, והסיכוי שנראה משהו דומה – סדרתי, מורשה לתנועה על כביש ציבורי, שואף לאפס. אבל בטויוטה יודעים כנראה על מה רבים חולמים ומציעים אייגו על סטרואידים, לאחר אכילת תרד ותוך ביטול כל מה שנקרא במחוזותינו 'פוליטיקאל קורקט'. ל"אייגו קרייזי" (Aygo Crazy, זה השם, באמת...) מטרה מוצהרת אחת: להיות מכונת נהיגה טהורה, שכל תכליתה להסב הנאה לנוהג בה ונראה שהמתכון אמור להבטיח זאת; ראשית – והתמונות מדברות בעד עצמן – מדובר במכונית נוסעת, למרות שנבנתה בעבודת יד וכאב-טיפוס יחיד. בטויוטה אף מצהירים כי "בניגוד למכוניות התצוגה המלהיבות הרבות, שלרוב אינן מיועדות לנסוע ולו מטר אחד, האייגו קרייזי נוסעת, ועוד איך...". מעבר למראה הקרבי בהחלט, הפואנטה כאן הוא המפרט הטכני והוא מהסוג שכל חובב רכב ונהיגה יזילו ריר בגללו. את מנוע הליטר המקורי, על 68 סוסיו והשוכן מלפנים מחליף כאן מנוע 1.8 ליטר טורבו (מה-MR2 והסליקה) המותקן מאחור, המייצר 200 כוח-סוס. הכוח מועבר ישירות אל הגלגלים האחוריים באמצעות גיר ידני המחולק לחמישה הילוכים. מהמרכב המקורי לא נותר הרבה וכל העבודה – ובעיקר ההתאמות הנדרשות למיקומו החדש של המנוע – בוצעו ידנית בשיטות הנהוגות בסדנאות מרוץ, בכלל זה ייצור והרכבת הספויילר האחורי הגדול העשוי קרבון. הממדים החיצוניים צמחו בכ-10 ס"מ לאורך (3.5 מ' ב-Crazy), בכ-18.5 ס"מ לרוחב (1.8 מ' כאן) וב-3.5 ס"מ לגובה (1.5 מ' ב-Crazy). מערכת המתלים – עם מק'פרסונים מלפנים ומאחור – הושאלה מהטויוטה MR2 רודסטר. ניתן לכוון את הבולמים בהתאם לצורך. הגומי המקורי - 155/65 R14 – הוחלף במובחר יותר מבית גודיר, במידה 225/45R17. בכדי לעמוד בהבטחות "התנהגות הקארטינג" של האייגו קרייזי הוחלפו כמובן גם הבלמים. במקום הדיסקים הסטנדרטיים מלפנים (בקוטר 247 מ"מ) והתופים מאחור (200 מ"מ) הותקנו כאן 4 דיסקים אדירי קוטר (לבטח בהשוואה לכלל המכונית שהיא לא מהגדולות...) – צמד מאווררים מלפנים, בקוטר 328 מ"מ וצמד מאווררים מאחור, בקוטר 280 מ"מ. כל אלו העלו את נתון המשקל ל-1,050 ק"ג, זאת בהשוואה ל-790-890 ק"ג (תלוי ברמת האבזור) באייגו הסטנדרטית. היעדר כל מערכות הגנה אלקטרוניות – בכלל זה הגה כוח או ABS – נועדו להדגיש את ההנעה מהנהיגה ולהפוך את האייגו המשוגעת למעין קארטינג גדול עם גג ודלתות. הביצועים, כמובן, בהחלט מרשימים – לבטח ביחס לאייגו סדרתית; ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש תיארך ב-Crazy כ-5.8 שניות בלבד, לעומת למעלה מ-14 באייגו הסדרתית. המהירות המרבית תקפוץ מכ-157 בסדרתית ללמעלה מ-200 קמ"ש במשוגעת. כאמור, כרגע מדובר בתרגיל ביחסי ציבור בלבד וללא כל כוונות להציע משהו דומה לקהל הרחב. אבל, לקוות אפשר וזה אפילו לא עולה כסף...