בשנים האחרונות הפכו מהדורות מיוחדות למסורת אצל לוטוס, ועכשיו הגיע תורה של האליס SC המוגדשת. הפעם מצדיעה לוטוס לאדם ראוי במיוחד: ג'ים קלארק, נהג המירוצים הסקוטי המנוח שנחשב לאחד הגדולים והמוכשרים בהיסטוריה. קלארק זכאי לכתבה נפרדת וארוכה, אך נזכיר בקצרה כי בעת מותו בתאונת-מירוצים ב-1968 היה הנהג בעל מספר הנצחונות הרב ביותר בפורמולה 1 וגם בעל מספר הפול-פוזישן הרב ביותר: הוא ניצח ב-25 מירוצים מה-72 אליהם זינק, וניצב על עמדת הפול ב-33 מהם. הוא זכה באליפות העולם עבור לוטוס ב-1963 (כאשר ניצח ב-7 מ-10 הסיבובים) ושוב ב-1965, ואלמלא תקלות מנוע בהקפת הסיום של מירוץ הסיום של העונה היה זוכה גם ב-1962 וב-1964. קלארק נחשב לנהג רבגוני במיוחד: לא היה זה יוצא דופן עבורו להתחרות בשלוש קטגוריות שונות בסוף-שבוע אחד. בין היתר התחרה מספר פעמים באינדי 500 ואף ניצח ב-1965, הנהג הבריטי הראשון שעשה זאת, הראשון שניצח במכונית בעלת מנוע מרכזי והיחיד עד היום שניצח באינדי 500 ובמירוץ פורמולה 1 באותה שנה. בין היתר התחרה קלארק גם במירוצי נאסקאר והיה קרוב לנצח בראלי ה-RAC, הסיבוב הבריטי של אליפות העולם בראלי. למרות היותו אליל וכוכב בסדרת המירוצים היוקרתית בעולם, לא בחל בסדרות משניות ונהג להתחרות בפורמולה 2 ופורמולה 3. מהדורה מיוחדת זו של האליס SC מכונה Clark Type 25 Elise SC, והיא יוצאת במלאת 40 שנה למותו של קלארק. היא צבועה כמו מכוניות-המירוץ של לוטוס משנות ה-60 בהם הגיע קלארק להישגיו יוצאי הדופן, שילוב של ירוק-מירוצים בריטי ופס צהוב. גרסה זו מהווה הומאז' לא רק לקלארק אלא גם ללוטוס 25 המיתולוגית ופורצת-הדרך שהיתה מכונית הפורמולה 1 הראשונה עם מבנה מונוקוק אמיתי. קלארק זכה באליפותו הראשונה עם ה-25. למספר 25 משמעות גם מבחינת מספר הנצחונות שהשיג קלארק בפורמולה 1, כאמור. המכונית תיוצר ב-25 יחידות בלבד אשר מיועדות רק לשוק הבריטי (קרי: הגה ימני), וחלק מההכנסות ממכירת כל מכונית יועבר לקרן על שמו של קלארק. למעונינים, בעיר Duns שבדרום-מערב סקוטלנד קיים מוזיאון צנוע לזכרו של ג'ים קלארק.