חברת ^מכשירי תנועה^ החלה ביבוא הג'יפ צ'ירוקי החדש (אם כי בארץ החליטו לא להחליט, וקוראים לו בשני השמות הקיימים בעולם – צ'ירוקי ליברטי). בניגוד לעבר, הוא יגיע הפעם רק עם מנוע בנזין – אותו V6 בנפח 3.7 ל' המפיק 210 כ^ס – בעוד מנוע הדיזל ישאר כרגע בניכר. תיבת ההילוכים היא, כמובן, אוטומטית וכוללת ארבעה הילוכים – ובהחלט אפשר להוסיף את המילה ^בלבד^. תיבת ההעברה כוללת יחס העברה נמוך לטובת יכולת השטח, בעוד ההנעה הכפולה היא מסוג select-trac המאפשרת נסיעה בהנעה כפולה גם בכביש. הצ'ירוקי יגיע עם בקרת יציבות וארבע כריות אוויר (2 קדמיות ו-2 כריות-וילון) בתחום הבטיחות, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, מערכת גלישה במורד ומניעת התדרדרות בעליה ועוד. האבזור הסטנדרטי כולל ריפודי עור, כיסא מתכוונן חשמלית, הגה מצופה עור ואפשרות לשליטה במערכת השמע מגלגל ההגה. הצ'ירוקי חוצב לעצמו נישונת עצמאית בזכות ממדים מעט קטנים יותר משל רוב המתחרים ומחיר זול במעט משל המתחרים הישירים – 235,000 לגרסת הבסיס (ספורט) ו-265,000 שקל לגרסת הלימיטיד המאובזרת יותר.