מזה למעלה מעשר שנים שחברת וואלמט הפינית מרכיבה עבור פורשה את הבוקסטר, ולאחר מכן גם את הקיימן. שיתוף-פעולה זה הביא ברכה לשתי החברות ועד היום יוצרו יותר מ-200,000 מכוניות מסדרת המנוע המרכזי הקטנה של פורשה. רק בשנה שעברה הוארך הסכם הייצור עד סוף 2011 – אבל אז תסתיים החגיגה עבור וואלמט: פורשה הודיעה השבוע כי במכרז להמשך ייצור הבוסקטר והקיימן מ-2012 ואילך זכתה חברת מגנה-שטייר האוסטרית. הנהלת פורשה הדגישה בהודעתה כי ההחלטה אינה מהווה העברת ביקורת כלשהי על השותפה הפינית, וכי הבחירה במגנה-שטייר נבעה מיכולת הפיתוח הגבוהה של החברה האוסטרית, שמיועדת להוות פרטנר לפרוייקטים נוספים. מגנה כבר מייצרת רכיבים כיום עבור פורשה, כגון מנגנוני גגות מתקפלים וחלקי מרכב. ייצור הבוקסטר/קיימן מוצא לקבלן חיצוני ואינו מתבצע במפעלי פורשה בצופנהאוזן (ליד שטוטגארט), מאחר ופשוט אין שם קיבולת ייצור מספיקה.