ליפנים יש מסורת של שמות משעשעים/מוזרים למכוניות שהם מוכרים בשוק המקומי. זו שלפנינו היא דוגמה מתונה למדי: הונדה העניקה לה את הכינוי Freed, דהיינו ^הוצאה לחופשי^ (כשהכוונה, לפי ההודעה לעיתונות, היא חופש באמצעות מרחב, חופש באמצעות ממדים ועוד כל מיני דברים שמעניקים חופש). אנחנו, אגב, חושבים שבעברית דווקא היינו קוראים לה ^חופשיד^... לא משנה. העיקר הוא שמדובר במיניוואן קומפקטי על הבסיס המכני של הג'ז, כולל מעבר דלתות הזזה אחוריות שאינן מקובלות בקבוצת גודל זו. המכונית זכתה לתוספת אורך משמעותית: בסיס הגלגלים הוארך ב-24 ס^מ ומגיע ל-2.74 מ', ואילו האורך הכללי צמח ב-31.5 ס^מ ועומד על 4.215 מ'. הרוחב נותר ללא שינוי אך ממד הגובה צמח כמעט ב-20 ס^מ, מ-1.525 ל-1.715 מ'. תוספת הגודל מאפשרת להונדה להציע, בנוסף לגרסת 5 מושבים, גם שתי גרסאות עם שורת מושבים שלישית – אחת עם מקום לשבעה נוסעים, אחת עם מקום לשמונה! בשתי הגרסאות הללו המושב האחורי מכיל שלושה מושבים; ההבדל הוא בשורה השניה, שם אפשר לקבל מושב-ספסל המיועד לשלושה או שני מושבי קפטן נפרדים. בכל מקרה, נראה לנו שלהכניס שלושה נוסעים שאינם ילדים (או מבוגרים יפנים רזים) למושב האחורי יהיה בגדר התעללות. כדי לשים את ממדי ה-Freed בפרופורציה, מענין להשוותם לאלו של המאזדה5 המוכר לנו גם הוא עם שלוש שורות מושבים, ולא ממש המיניוואן המרווח בעולם. בסיס הגלגלים של ההונדה קצר אמנם בס^מ אחד בלבד משל המאזדה, אבל האורך הכללי קצר בקרוב ל-30 ס^מ! על כל פנים, אם מוותרים על השורה השלישית נשארים עם מקום לחמישה וה-ר-ב-ה מטען. את ההנעה בכל הגרסאות מספק מנוע 1.5 ל' המפיק 120 כ^ס מכובדים, דרך תמסורת רציפה והנעה קדמית או תיבה אוטומטית 5 הילוכים והנעה כפולה. בין שלל האופציות שמציעה הונדה יש גם הפעלה חשמלית לדלתות-ההזזה האחוריות. בשלב זה לא ידוע על תכניות לשווק את הפריד מחוץ ליפן.