יצרן המרכבים הגרמני קארמן (Karmann) אשר ייצר עבור פולקסוואגן את כל גרסאות הגולף קבריו לדורותיהן, לא ייצר את הגולף קבריו הבאה, זו שתתבסס על הגולף הבאה – הגולף 6. מפעל המרכבים הקיים מ-1901 החל ב-1949 לייצר עבור פולקסוואגן החיפושית הפתוחה (שיוצרה ברצף על-ידי קארמן עד 1980!), המשיך עם יייצור הקארמן גיהה מ-1955עד 1974 ומשנת 1980 עד 2002 – ייצור הגולף קבריו על שלושת דורותיה. שיתוף פעולה רב שנים זה הניב כ-600,000 כלי רכב! מסתבר שגם לסיפורי אהבה ארוכים יש סוף. החלטה זו מהווה זוהי מכה כלכלית קשה ליצרן הקטן אשר הפסיק בדצמבר 2007 את ייצור הקרייזלר קורספייר הפתוחה, יפסיק לייצר את האאודי A4 הפתוחה החדשה באוקטובר 2008 ואת המרצדס CLK בתחילת 2009. אם ניקח בחשבון שחברת פולקסוואגן שוקלת יצור פאסאט קבריו ואת ייצור האיוס דור שני אשר תיוצרנה במפעלי החברה בארה^ב, כדי לחסוך עלויות בזכות שערי הדולר הנמוכים, הרי שעתיד היצרן הוותיק ו-8,000 עובדיו לוט בערפל ומזכיר את מצבם של בתי העיצוב והייצור ברטונה ופינינפירינה אשר סובלים אף הם מצמצום בעלויות הייצור של היצרנים הגדולים. ייצור הדור האחרון של הגולף קבריו הופסק ב-2002 עקב ירידה בביקוש. הגולף קבריו הבאה, דור רביעי למשפחה האוורירית ושישי למשפחת הגולף, עתידה לצאת לשוק במהלך 2010, שנה לאחר השקת הגולף הבאה.