באיחור של חצי שנה, אם להיות קטנוניים, ערכה פרארי אירוע מיוחד לציון 40 שנה להשקת אחת מאגדות הרכב המפורסמות – הפרארי 365 GTB/4 שכונתה גם Daytona. את הכינוי דנן, אגב, הרוויחה המכונית בזכות ולא בחסד – הוא ניתן לה לאחר זכייה מרשימה ביותר בשלושת המקומות הראשונים במירוץ 24 השעות של דייטונה. שלושת הפרארי 365 GTB/4 צלחו את גו הגמר בהפרשים של מאיות השנייה ולא היה צריך הרבה מעבר לכך בכדי להבין שלא מדובר באיזו מקריות, ושהלכה למעשה באותו הרגע נולדה עוד אגדה מוטורית אלמותית. אותו הניצחון התרחש ביוני 67', קרי – בדיוק לפני 40 שנים וחצי. בפרארי רצו לציין את המאורע באופן מיוחד. בתערוכת ז'נבה האחרונה צוין התאריך מעל לבימת פרארי בז'נבה ובנוכחות כל ראשי המותג ופיאט, בעלי הבית, אך עבור מעריציה המושבעים של המכונית הוחלט לערוך אירוע חי ומתאים יותר, קרי: על המסלול, במסגרת הפסטיבל ההיסטורי השני שנערך במסלול (בבעלות פרארי) מוגלו שבטוסקנה. 20 בעלי 365 GTB/4 מאושרים התחרו לאורך 300 ק"מ על המסלול בו סיים אנזו פרארי את קריירת המרוצים שלו והחליט לעבור לצד השני של הנוסחה, דהיינו לצד בוני המכוניות. מאות בעלי פרארי השתתפו באירוע החגיגי וכמובן שחתני השמחה הראשיים היו אותם מאושרים שבבעלותם 365 GTB/4 או "סתם" 365 אחרת (כמו, למשל, הספיידר הנדירה והיפהפיה המופיעה כאן משמאל). לפרארי 365 מנוע V12 בנפח 4.4 ליטר המייצר 352 כוח-סוס. המכונית השיגה מהירות מרבית מדהימה בשעתו של 280 קמ"ש, והיתה בכך למכונית הסדרתית המהירה בעולם דאז. מעמידה ל-100 קמ"ש נדרשו 5.2 שניות בלבד, מה שמותיר את ביצועי ה-365 GTB/4 גם היום מרשימים בהחלט. ה-365 GTB/4 יוצרה בין 1968-73 כמעט 1,300 פעמים. גרסאות נוספות היו ה-365 GTS/4 הנדירה ('ספיידר) ממנה יוצרו רק 122 יחידות בין 1971-73, ה-365 GTC/4 – גרסת ה-2+2 (500 יוצרו בין 1971-72) וה-365 GT4 2+2 – קופה מאורכת שיוצרה 500 פעם בין 1972-76 והוחלפה מאוחר יותר ב-400 המפורסמת. זו האחרונה משתמשת במנוע שבסיסו דומה ובשם דומה, אך מרכבה ושלדתה שונים מיתר גרסאות ה-365.