אחד הכיוונים בהם מאמינה ב.מ.וו בכל הקשור לעתידנו הירוק הוא שימוש במימן כדלק. מעבר להיותו מקור אנרגיה ששריפתו יוצרת קרוב לאפס מזהמים (ואפס מוחלט של CO2 או פחמימנים), אומרת ב.מ.וו, גם הפקת המימן ניתנת לביצוע בשיטות ידידותיות לסביבה כמו שימוש באנרגיית שמש, אנרגיה גיאו-תרמית ותהליכים ביולוגיים. בניגוד לכלי-רכב חשמליים, תדלוק מחדש ניתן לביצוע במהירות ואין צורך לפרוש רשת חשמל לשם כך. עד היום הריצה ב.מ.וו בשנתיים האחרונות צי של גרסאות מימן מיוחדות על בסיס סדרה7, כ-100 מכוניות הנקראות Hydrogen7. בגרסאות אלו, מנועה-V12 עבר התאמה לשימוש במימן ובבנזין גם יחד (אם כי לא באותו זמן, כמובן). עכשיו פיתחה ב.מ.וו גרסה של אותו מנוע שהותאמה ועברה אופטימיזציה לפעולה על מימן בלבד. ללא צורך בפשרות תכנוניות שיאפשרו עבודה גם על בנזין, התוצאה היא שיפור בכל התחומים – הספק, צריכת דלק, טווח נסיעה וגם פליטת מזהמים (שגם כך היתה נמוכה מאד). לאחרונה עברה המכונית בדיקות-זיהום במעבדה מיוחדת של מחלקת האנרגיה האמריקנית, והתוצאות היו יוצאות דופן. רמת הפליטה של המנוע הצליחה לעמוד בקלות בקריטריון המחמיר ביותר הקיים בארה"ב כיום, "רכב בעל פליטה סופר-אולטרא נמוכה" בתרגום ישיר (SULEV) ועמדו על שבריר קטן מהרמות הנדרשות. התוצאות הראו כי מנוע המימן היעודי אף מנקה באופן פעיל את האוויר: לגבי חלק מרכיבי הזיהום, נמדדה בגזי הפליטה רמה נמוכה יותר מאשר באטמוספירת הסביבה! עצם ביצוע הפעולה היה משימה לא קלה שכן המכשירים הרגילים בהם משתמשות מעבדות דומות נועדו לבדיקה עד רמת SULEV ולא יותר. המעבדה המדוברת היא היחידה בצפון אמריקה המצויידת באמצעים רגישים מספיק כדי למדוד את רמות הפליטה של מנוע המימן של ב.מ.וו. בשלב זה, מכונית המימן הסופר-אולטרא-נקיה הזו היא אבטיפוס בלבד המיועד להדגמת יכולת, ללא תכניות ייצור בעתיד הקרוב. המכונית תוצג בהרחבה בקונגרס השנתי של ה-SAE, איגוד מהנדסי-הרכב העולמי, שיפתח ב-14 באפריל.