לא פחות מ-650 חלקים הוחלפו ועודכנו ב-SLK החדשה, כך לפי אנשי מרצדס. וגם אם מרבית השינויים הללו הם מינוריים, יש להתייחס למתיחת הפנים הזו כעמוקה. עיצוב ומראה החרטום והאחוריים עודכנו, ועתה הם מודגשים יותר וכוללים אלמנטים כוחניים הלקוחים מאותה שפה עיצובית אותה מדברת ה-SLR הגדולה; בחזית תמצאו פגוש עמוק ורחב-פתחים תחת חרטום מובלט ומאחור דיפיוזר תחתי שמצידיו מציצים שני לועי-מפלט בוהקים. גם תא הנהג עבר רה-ארגון ובעיקר שינוי ועדכון של החומרים, אשר עתה נראים איכותיים יותר, רכים למגע ובהיצע גדול ורחב לבחירה. כל זה נועד לחזק ולהדגיש את אופייה הספורטיבי של המכונית – נאום מרצדס. ברוח הימים האחרונים, גם המנועים עודכנו לספק יותר (הספק) ולעשות זאת עם פחות (זיהום אוויר, צריכת דלק). מרצדס השיגה זאת בעיקר על-ידי מיפוי משתנה של תחומי הסל^ד היותר שימושיים, בנוסף לשינויי חומרה בתוך המנועים עצמם. מרצדס טוענת לצריכת דלק של כמעט 10 ק^מ/ל' למנוע ה-350 V6 אשר מפיק עתה 305 כ^ס - עוד רושם 'על הדרך' עליה של 33 סוסים בסד^כ! כל זה יורד לכביש דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם שבעה יחסי העברה, שלוש מפות תפעול ושני משוטים בגב גלגל ההגה לתפעול ידני מלא-למחצה. מערכות המולטימדיה השתכללו וכוללת שמע מהרמן-קרדון, דיסק קשיח פנימי, קורא DVD, מערכת ניווט משודרגת, ממשק בלוטות' סטנדרטי ועוד הרבה. בנוסף לזה מציגה מרצדס קו מרשים מאוד של אבזור חיצוני הכולל מנשאי אופניים, תיקים, ואפילו ביגוד כדי להשלים את הפרסונליזציה. שיווק ה-SLK החדשה יתחיל בחודש אפריל ואליו הן תגענה בסמיכות לזה. המחיר מתחיל בכ-420,000 שקל לגרסת ה-200 קומפרסור. על ההשקה המלאה - כולל כמובן נהיגה בגרסת ה-AMG - תוכלו לקרוא בגיליון אוטו 265, שיצא לאור בתחילת מרץ.