חברת צ'מפיון-קאר השיקה את הסקודה פאביה החדשה עימה מסתער היצרן הצ'כי לראשונה על תחום הסופר-מיני בישראל. אמנם הפאביה היוצאת שווקה בארץ אך היא סבלה ממחיר בעייתי והותירה את חותמה רק בתחום המוניות. המצב עם הפאביה החדשה שונה לחלוטין כאשר באחת הפעמים הנדירות בהיסטוריה המקומית של סקודה היא מסתערת על השוק עם תג מחיר תחרותי שיכול למשוך גם לקוחות פרטיים רבים. וכאשר המדובר במכונית אשר נשענת על הבסיס שישמש את הפולקסווגן פולו והסיאט איביזה הבאות - זה בכלל נשמע מעניין. מחירי הפאביה החדשה מתחילים ב-90,000 שקלים לגרסת ה-1.4 ליטר (85 כ^ס) הידנית וממשיכים ל-100,000 שקלים לגרסת ה-1.6 (105 כ^ס) האוטומטית שלה תיבה עם שישה הילוכים ייחודיים למדי בשוק. הפאביה 1.6 תוצע גם בגרסאות 'ספורט' או 'אלגנס' מצוידות יותר תמורת 7,000 שקלים נוספים. הפאביה תוצע גם בגרסת סטיישן שמכונה בארץ ספייס כדי ליצור דימוי אופנתי יותר. בכך מקווה היבואן להתרחק מהקשרי הטנדר שמעלה הכינוי קומבי המקובל באירופה. הספייס תעלה 4,000 שקלים יותר מהגרסה הרגילה ותוצע גם עם שני מנועי דיזל- 1.4 ליטר (70 כ^ס, 110,000 שקלים) ו-1.9 ליטר (105 כ^ס, 120,000 שקלים). כל המכוניות תגענה עם בקרת אקלים בסיסית ובקרת יציבות כאשר לגרסאות האמביאנס הזולות יותר רק 4 כריות אוויר (6 בספורט ואלגנס). באופן מעניין תוצע הפאביה הרגילה בשתי גרסאות מהודרות; ל'ספורט' חישוקים גדולים (16) יותר, גומי נדיב ומראה מעט ייעודי יותר מבפנים ומבחוץ. ה'אלגנס' מעט מפנקת יותר וכוללת גם בקרת אקלים מלאה. בסקודה גם מתכוונים לשים דגש על הגרסאות בהן הגג צבוע בלבן. מדובר באופציה שתעלה 2,000 שקלים בהמשך הדרך (כרגע בחינם) ואשר מקנה לרכב מראה אופנתי יותר. בסקודה מקווים שרוב המכוניות ישווקו עם גג כזה, שיסייע לתדמית הצבעונית יותר שסקודה מנסה לגבש לעצמה. למרות שהפאביה הקודמת זכתה לעיקר הצלחתה בתחום המוניות, ובניגוד לצפוי מסקודה - הדגם החדש, כולל גרסת ה'ספייס', מכוון בעיקר לשוק הפרטי. לפי קובי בלום, ראש המותג, היה צורך להחליט באיזה תחום יסייע היצרן ליבואן והבחירה נפלה על השוק הפרטי. זאת מתוך כוונה ברורה להקטין את ההתבססות של המותג על תחום המוניות. בסקודה מצפים למכור 1,000 פאביות בשנה עם חלוקה שווה בין הגרסה הרגילה לספייס שמבוקשת בציי הרכב. בסקודה מאמינים שבעזרת הפאביה החדשה הם יצליחו גם ב-2008 לשפר את רמת המכירות שלהם. מ-4,300 מכוניות ב-2007 הם יטפסו אל מעבר לרף ה-5,000 וייתכן שאף מעל ל-5,500 כלים.