המכונית הזו עדיין לא מיוצרת, אבל אל דאגה – היא בדרך. מדובר בגרסה מיוחדת של הואנטג', אשר קיבלה השתלת מנוע V12 בנפח 6.0 ל' במקום ה-V8 הרגיל בנפח 4.3 ל', וטיפול יסודי מצד מחלקת המירוצים של אסטון-מרטין. התוצאה היא הספק של 600 כ"ס, ומשקל שאינו עולה על זה של ה-V8 הסדרתית – כ-1,600 ק"ג – למרות המנוע הענק. שימוש בסיבי פחמן במכסה המנוע ותא המטען מסייע כאן, כמו גם בלמים קרמיים. הנתונים היבשים (לא שיש משהו יבש במכונית הזו, או אצל מי שקורא עליה) מדברים על האצה מ-0 ל-100 בתוך ארבע שניות עגולות, ול-100 מייל לשעה – כ-160 קמ"ש – בתוך 8.5 שניות בלבד. מנכ"ל אסטון-מרטין אולריך בז הפתיע השבוע כאשר חשף את המכונית באירוע פתיחת מרכז העיצוב החדש של אסטון מרטין בגיידון שבבריטניה. ההערכות הן כי למרות ההגדרה כקונספט, אסטון אכן תכניס את הגרסה הזו לייצור בהיקף מוגבל, במיוחד לאור טענות שהושמעו כי ספינת הדגל הנוכחית, DBS, אינה שונה מספיק מה-DB9 ואינה ממלאת כראוי את הנעליים של הוואנקוויש.