דגמי 2008 של השברולט קורבט עברו מקצה-שיפורים קל. השינוי המרכזי הוא מנוע V8 בנפח מוגדל ל-6.2 ל' המכונה LS3 (להבדילו מהמנוע הקודם, בנפח 6.0 ל', שכינויו LS2). יחד עם שורה של שינויים נוספים – גל-זיזים עם תזמון והרמה חדשים, ראשי צילינדר, שסתומים מוגדלים ועוד – ההספק עולה מ-400 ל-430 כ^ס, עם מומנט מירבי של 58.7 קג^מ. כאופציה, ניתן לבחור במערכת פליטה המכונה Dual Mode, דומה לזו שכבר מותקנת ב-Z06 הנוכחית. שסתומים מיוחדים דואגים להשתקה כאשר המנוע בעומס נמוך, אך בעומס גבוה הם מאפשרים נשימה חופשית יותר – וצליל 'אגרסיבי' יותר. מבחינת ביצועים השפעת המערכת אינה גדולה, עם תוספת של 6 כ^ס ופחות מ-1 קג^מ, זניחה אך השינוי בצליל הוא שאמור להיות משמעותי כאשר רגל ימין נלחצת עד הסוף. בשני המקרים המהירות המרבית המוצהרת היא 306 קמ^ש. תיבת ההילוכים הידנית שופרה כדי לקבל פעולת החלפה מדוייקת ומהירה יותר, והתיבה האוטומטית בת 6 ההילוכים מקבלת גם היא רכיבים ותוכנה משופרים המספקים החלפות מהירות מבעבר. כתוצאה מכך, הקורבט LS3 היא הקורבט האוטומטית המהירה ביותר אי פעם, עם האצה מ-0 ל-60 מייל/שעה ב-4.3 שניות בלבד. גם פנים הקורבט עודכן, כולל אופציות אבזור ובידור חדשות (עם אפשרות בלתי-נמנעת לחיבור ^אבזרי שמע אישיים^ למערכת האודיו), אבל זה כבר באמת לא חשוב במכונית כמו הקורבט.