זאגאטו מכה שנית: מזראטי GS - אוטו

זאגאטו מכה שנית: מזראטי GS

שנה אחרי שהציגה גרסת-מעצב לפרארי 575, מציגה זאגאטו עיבוד משלה למזראטי גראן-ספורט: קופה על-בסיס ספיידר

כמעט בדיוק לפני שנה סיפרנו לכם על המכונית שבנתה סדנת זאגאטו באופן חד-פעמי עבור אספן יפני, על בסיס פרארי 575. עכשיו חוזר הסיפור על עצמו: בסוף השבוע הקרוב תערך ועידת-הפסגה השנתית של מוטוריקה אולטרא-יוקרתית ב-Villa D'Este באיטליה, אותו אירוע בו הוצגה ה-575 זאגאטו בשנה שעברה – ושוב תציג שם זאגאטו גרסה ייחודית וחד-פעמית לאקזוטיקה איטלקית. הפעם הוכנה המכונית בהזמנת אספן מקומי, מעצב-העל התעשייתי פאולו בופי ששמו (Boffi) מוכר אולי לחלקכם ממטבחים יוקרתיים, למשל. הבסיס המכני הוא גראן-ספורט ספיידר פתוחה, אבל המרכב החדש שעיצבה הסדנה שונה לגמרי – קופה-האצ'בק שאמורה לספק לא רק הנאה לעיניים אלא גם התנהגות כביש משופרת בשל הקשיחות הגבוהה של המרכב. לעומת הקופה של מזראטי עצמה נהנית הזאגאטו-מזראטי גם מבסיס גלגלים מקוצר ב-18 ס"מ, בהיותה מבוססת על הספיידר – מה שאמור לתת תגובות היגוי חדות וזריזות יותר. בשלב זה פורסם רק עיבוד-מחשב ושתי תמונות המראות את המכונית רק מאחור, אך אנו מהמרים כי כבר בימים הקרובים נוכל להראות לכם תמונות נוספות.
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות