אנשי פיז'ו יכולים להיות מרוצים – 16 חודשים בלבד לאחר שהחליטו לחזור לזירת מרוצי הסיבולת, הם זוכים בנצחון בכורה כבר במרוץ הראשון בו השתתפו – מרוץ 1000 הק^מ של מונזה שנערך בסוף השבוע. צמד ה-908 שהתייצבו למרוץ זכו במקום הראשון (עם ניקולאס מינאסיאן ומארק ג'נה) והשלישי (עם סטפאן סראזי ופדרו לאמי) בקטגוריה הבכירה, וסיימו מרוץ כמעט נטול תקלות. התקלה הרצינית היחידה היתה בגיר המכונית דל לאמי וסראזי, בה נתקעה תיבת ההילוכים בהילוך ראשון. הצוות הצליח לדדות בחזרה לרחבת הטיפולים, שם התברר שמדובר בתקלה ביחידת הפיקוד של הגיר שתוקנה במהירות. המכונית חזרה למקום ה-12, וצמד הנהגים החל לקבוע הקפת שיא אחרי הקפת שיא, עד למקום השלישי בסיום. אל המקום השני הגיע צוות של חברת פסקורלה. אולם קרב הטיטאנים לו כולם מחכים, בין מכוניות הדיזל של פיז'ו ואודי, עדיין צפון בעתיד – אנשי אודי מתמקדים כרגע במרוצי הסיבולת בצפון אמריקה, שם זכו באותו זמן בניצחון ה-11 הרצוף שלהם בקטגורית LM P1. אלא שלשם שינוי, ובפעם הראשונה מאז החלו האודי R10 להתחרות, הן לא זכו בניצחון הכללי – במסלול של לונג-ביץ' (קליפורניה) נהנו המכוניות הקלות יותר של קטגוריה LM P2 מיתרון, והניצחון הכללי חמק מבין אצבעות אנשי אודי.