ההונדה S2000 ידועה כאחת מהרודסטרים הבודדות שפונות לחובבי הנהיגה האמיתיים ולא לחובבי הסטייל כפריט אופנתי. המפרט קלסי: הנעה אחורית, מנוע המפיק 240 כ^ס ללא הגדשה ובסיוע סל^ד אסטרונומי (2.0 ל' אצלנו, 2.2 ל' ביפן וארה^ב) סל^ד, עם צליל שיגרום לכל אחד לסובב את הראש כאשר המכונית חולפת בסביבה, וללא מערכות אלקטרוניות מיותרות שיפריעו לזנב לחגוג. עכשיו מציגה הונדה-ארה^ב בתערוכת ניו-יורק גרסת מסלול חסרת פשרות העונה לשם S2000 CR. פירוש צמד האותיות הנוסף הוא Club Racer, ולשם יש גם כיסוי. מעבר לשינויים הוויזואליים שבוצעו לא למטרת יופי, יש שינויים נוספים רבים בניהם קפיצים ובולמי זעזועים מוקשחים, הגה קצר יותר, צמיגים רחבים מאחור (255/40-17) ועוד. בנוסף בהונדה שמו דגש על הפחתת משקל שעיקרה הושגה על ידי הסרת הגג הרך המתקפל חשמלית (במקומו יש גג קשיח עשוי אלומיניום, אבל כשמסירים אותו הוא נשאר בבית). בלעדיו המכונית קלה ב-41 ק^ג בהשוואה ל-S2000 הרגילה. שינויים נוספים בוצעו בתא הנוסעים, אך תאמינו לנו שהם לא ממש מעניינים, מעבר לעובדה שרדיו ומיזוג הם אופציה בתשלום, לאלו מכם שיבחרו להוסיף משקל למכוניתם. במנוע עצמו אין שינוי לעומת ה-S2000 הרגילה (2.2 ל', מאחר וזו הגרסה האמריקנית; ההספק המירבי מושג כאן מעט נמוך יותר מאשר ב-S2000 האירופית המוכרת לנו, 7,800 לעומת 8,300 סל^ד, ויש קצת יותר מומנט שמגיע קצת מוקדם יותר). נתוני ביצועים לא פורסמו אך יש להניח שהם מעט טובים משל הגרסה הרגילה הודות להפחתת המשקל. עם זאת, ביצועים בקו ישר אינם הפואנטה, ולפי הונדה מדובר ברכב הכי קרוב למכונית מרוץ (מבית הונדה כמובן) שתוכלו לרכוש ולהשתמש בו גם בכביש הציבורי. לסיום נספר כי גרסת ה-CR שהוצגה בתערוכה אינה מכונה לייצור, אך הגרסה הסופית תגיע לאולמות התצוגה (לא אצלנו) בסתיו הקרוב.