האסטרה של אופל היא אחת מהחידות הגדולות של שוק הרכב הישראלי – רכב שזוכה להצלחה אדירה באירופה ונכשל כשלון חרוץ בארץ הקודש. אחת הסיבות לנתוני המכירות הנמוכים היא המחיר, שמשאיר את האסטרה מחוץ לשוק הפעיל של מכוניות בשווי שימוש 2, אולם הונדה ופולקסווגן הראו כי אפשר למכור גם בתנאים אלו. עכשיו מנצלים ב-UMI את מתיחת הפנים שעברה האסטרה (שהעדכון המשמעותי ביותר בה הוא העלאת הספק מנוע ה-1.8 ל' מ-125 ל-140 כ^ס) לטובת ניסיון נוסף לבסס לעצמם מקום ראוי בשוק הישראלי. מלבד המנוע המשופר תציע האסטרה גם ציון בטיחות מעולה (88% בפגיעה חזיתית, 100% מהצד, זהה לשל המגאן, ועם ציון של ארבעה כוכבים בהגנה על ילדים) וציוד בטיחות הכולל שש כריות אוויר (כולל כרית חכמה במושב הנוסע, עם חיישנים המתאימים את הפעלת הכרית למשקל הנוסע) ומערכת בקרת יציבות. מחיר גרסת ה-1.8 ל' הבסיסית נקבע ל-133,000 ש^ח (לעומת 135,000 עד עתה, אולם גרסת ה-1.6 ל' הזולה יותר נעלמה מההיצע המקומי), והיא כוללת מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה ובקרת שיוט (אבל לא כוללת חישוקים קלים). חבילת אבזור ^אקסקיוטיב^, הכוללת בקרת אקלים אלקטרונית, חישני גשם ואור ועוד, תעלה 7,000 ש^ח נוספים.