שני אירועי האספלט הצמודים, ספרד וצרפת, הם שונים מכפי שנדמה. ראלי ספרד הוא מהמהירים בתחרות, ונהנה מכבישים באיכות סלילה מעולה. כבישי צרפת פחות איכותיים ולכן הנהגים נאלצים לעגל את קווי המרוץ, מכיוון שמהמורות עלולות לטלטל את הרכב ולגרום ליציאת מהקו הנבחר. השנה לואב היה זקוק לניצחון הזה יותר מתמיד – אל ראלי קורסיקה נכנסו שני האלופים כאשר מרקוס גרונהולם מוביל בשש נקודות. לואב, אלוף האספלט הבלתי מעורער, אשר נולד וגדל בצרפת, היה חייב לגייס את כל כישוריו בכדי לברוח לפיני המעופף. גרונהולם ציין במהלך הראלי כי הוא החליט שלא לקבל את זמני אמצע הסטייג'ים של לואב, מכיוון שהם רק עשויים להוות הסחת דעת. ההחלטה הייתה פשוטה – הוא ממילא ינהג הכי מהר שהוא יכול, אז ידיעת זמני הביניים לא תשנה דבר. רעיון יפה, אבל זה לא עזר לו. אמנם בתחילת הראלי הוא הוביל למספר סטייג'ים, אבל מהר מאוד תפס לואב את ההובלה ומשם הלך יתרונו וגדל. כל קטע דירוג הרחיק אותו מגרונהולם במספר שניות נוספות, וכך בסיום הראלי היה ההפרש בין השניים כ-24 שניות. מיקו הירבונן איבד את הסיכוי לנקודות בסטייג' השלישי של הראלי, כאשר דפי הניווט שלו כשלו מלהזהיר אותו על מהירות הכניסה לסיבוב. הוא נכנס מהר מדי, פגע במעקה בטיחות מבטון ואיבד גלגל. הגלגל התעופף מטה במדרון, שבר מספר רעפים מגג בית סמוך וכמעט ונכנס דרך חלון המטבח. הירבונן חזר תחת חוקי סופראלי ביום התחרות הבא, אך ללא סיכוי להשיג נקודות בראלי. זהו הראלי הראשון העונה בו הירבונן לא השיג ניקוד. עד כה הוא סיים את כל אירועי העונה במקומות 1 עד 5 – מאזן אשר רק גרונהולם הצליח להשיג (לואב כשל מלהשיג נקודות פעמיים העונה). את המקום השלישי כבש כבר ביום הראשון דניאל סורדו, בן קבוצתו של לואב. לאורך הראלי הוא לא עמד בקצב של שני האלופים, אך גם לא נשאר הרחק מאחור. בהמשך הטבלה ניצת קרב אדירים בין לטוולה וסולברג על המקום הרביעי. שניהם זכו מן ההפקר כאשר פרנסואה דובאל נאלץ לפרוש ממקום זה, לאחר שמכוניתו התקלקלה בסוף היום השני. השניים היו צמודים לאורך כל הראלי, ולבסוף היה לטוולה המהיר מביניהם. את הטבלה סגרו אטקינסון, קופקי ופונס. לואב נמצא כעת 4 נקודות מאחורי גרונהולם, כאשר נותרו עוד שלושה אירועים לסיום העונה (שימו לב לטבלה בסוף הידיעה) ברוכה הבאה סוזוקי! בראלי צרפת התחרתה סוזוקי לראשונה עם ה-SX4 החדשה במדי הראלי. מדובר בניסיון הראשון של סוזוקי במדרגה הגבוהה של עולם הראלי. המכונית היא הקטנה מבין המתחרות ב-WRC – אורכה 413 ס^מ בלבד, רוחבה 177 ס^מ ובסיס הגלגלים שלה הוא 250 ס^מ בלבד. משקלה הוא המינימום המותר – 1230 ק^ג, הספקה כ-320 כ^ס בין 4000 ל-4500 סל^ד, והיא נהנית מנתון מומנט של כ-60 קג^מ ב-3500 סל^ד. התיבה מחומשת הילוכים בלבד והקלאץ' משולש הדיסקים עשוי קרבון. SX4 הגיעה לצרפת עם משימה אחת בגלגליה – להגיע אל קו הסיום. הנהג, ניקולס ברנרדי הותיק, ביצע את עבודתו נאמנה. הייתה זו דווקא המכונית שהתקשתה. את היום הראשון היא לא סיימה עקב התחממות הנוזל ההידראולי, וביום השני (אליו חזרה לפי חוקי סופראלי) היא כשלה בגלל מזרק דלק תקול. ובכל זאת, לפי זמני הסטייג'ים שהיא כן סיימה, ניתן לראות את הפוטנציאל. ברנרדי השיג לאורך הראלי זמנים בעשיריה השנייה, שהיו מאפשרים למכונית (לולא התקלות) מיקום מכובד עבור ראלי ראשון. ה-SX4 תחזור לאימון עפר בראלי בריטניה, המסיים את העונה. היא תחל את עונתה הראשונה ב-2008, ועם הנהגים הנכונים, אולי אף תזכה לגדולות. דירוג ראלי קורסיקה: 1. סבסטיאן לואב (סיטרואן) – 3:28:31.5 (10 נק') 2. מרקוס גרונהולם (פורד) – 23.7+ (8 נק') 3. דניאל סורדו (סיטרואן) – 44.3+ (6 נק') 4. ג'רי-מאטי לטוולה (סטובארט פורד) – 2:30.5+ (5 נק') 5. פטר סולברג (סובארו) – 2:42.1+ (4 נק') 6. כריס אטקינסון (סובארו) – 3:53.8+ (3 נק') 7. יאן קופקי (סקודה פרטית)– 8:02.9+ (2 נק') 8. קסאוויר פונס (סובארו) – 9:34.2+ (1 נק') דירוג נהגים אחרי 13 מרוצים: 1. מרקוס גרונהולם (פורד) – 104 נק' 2. סבסטיאן לואב (סיטרואן) – 100 נק' 3. מיקו הירבונן (פורד) – 74 נק' 4. דניאל סורדו (סיטרואן) – 45 נק' 5. פטר סולברג (סובארו) – 38 נק' 6. כריס אטקינסון (סובארו) – 29 נק' 7. הנינג סולברג (סטובארט פורד) – 28 נק' 8. ג'רי-מאטי לטוולה (סטובארט פורד) – 24 נק' דירוג קבוצות אחרי 13 מרוצים: 1. פורד – 179 נק' 2. סיטרואן – 147 נק' 3. סובארו – 71 נק' 4. סטובארט M-sport פורד – 64 נק' 5. OMV קרונוס סיטרואן – 39 נק'