היצירה המוזרה הזו, תאמינו או לא, נמצאת בהליך ייצור מסחרי – אם כי לא בדיוק באופן המוני. עם שני גלגלים ומנוע, ההגדרה המדוייקת היא פשוט 'אופנוע', אבל גדול. מ-א-ד גדול. התמונות נותנות קנה מידה על איזה גודל מדובר. מאחורי כל הסיפור עומדת סדנה גרמנית בשם Leonhardt, שמאז שנות ה-70 עוסקת בשיפוץ ושיפור אופנועים, כולל יצור עצמי של חלקים מכל הסוגים. בנוסף ובמקביל עוסקת הסדנה בשיפוץ מטוסים מלפני מלחמת העולם השניה, מה שמסביר את ההמשך... אופנוע-הענק הנראה כאן הוא פרוייקט חדש-יחסית של הסדנה, העונה לשם Gunbus (ואת המסקנות מהשם תסיקו לבד). בלב המפלצת נמצא מנוע V-טווין מקורר אוויר בנפח, שימו לב, 6.7 ליטר, אשר נוצר על-ידי נטילת 2 צילינדרים ממנוע אווירי רדיאלי בעל 9 צילינדרים; זהו ככל הנראה מנוע ה-V-טווין הגדול ביותר אי פעם. המנוע מוזן באמצעות הזרקת-דלק, ומצוייד בגל זיזים יחיד המפעיל שסתומים עיליים. הסדנה ייצרה בעצמה גל-ארכובה מיוחד ואת בלוק המנוע, ושידכה להם תיבת נפרדת עם שלושה הילוכים. ורברס. לא צריך יותר משלושה הילוכים, אגב: המנוע מפיק 350 כ"ס (ב-2,800 סל"ד), ומומנט של 71.4 קג"מ (!) ב-1,900 סל"ד... המהירות המרבית, כך מדווחים לנו, מוגבלת ל-250 קמ"ש. סביב המנוע נבנתה שלדה מסיבית (בסיס גלגלים כשל סופרמיני ממוצעת, 2.40 מ' - כמטר יותר משל אופנועים רגילים), וכדי לשאת בעומס אף הוזמנו צמיגים מיוחדים (לאחר שבשלב ראשון נשקל השימוש בצמיגי בואינג 767, באמת). קוטרו החיצוני של הצמיג האחורי הוא כ-107 ס"מ. מאחר והמשקל הסופי צפוי להיות כמעט 400 ק"ג, נעשה שימוש בבלמים עם צמד קליפרים בעלי 8 (!) בוכנות מלפנים. התמונות כאן מציגות את ה-Gunbus בתהליך עבודה, אבל הוא בהחלט מוצע למכירה (בסדרה מצומצמת, מיותר לציין) – והכוונה היא גם להציע גרסה המצויידת בסירה. עכשיו רק צריך למצוא לקוחות עם השילוב הנדרש של עומק כיס, אומץ וטיפשות... נזכיר עוד כי אין זו הפעם הראשונה שמישהו מייצר אופנוע על בסיס מנוע תעופתי: בשנות ה-80 נבנה באוסטרליה אופנוע על בסיס 2 צילינדרים ממנוע רולס-רויס מרלין שנלקח ממטוס מוסקיטו (ניתן לקרוא עוד על כך כאן)... ובכלל, כנראה שלא חסרים אנשים משועממים שבשבילם המילה "מספיק" לא קיימת ביחס לשני גלגלים. הנה עוד דוגמה.