לקסוס GS460 –עוד שרירים לסאלון היפני - אוטו

לקסוס GS460 –עוד שרירים לסאלון היפני

מחליף לפסגת ההיצע של הלקסוס GS ושינויים קלים לכל הדגם

הלקסוס GS הנוכחית הושקה בשנת 05', ונמכרה מאז השקתה במעל 100 אלף יחידות, כאשר הדגם ההיברידי תופס 40% מהמכירות מאז השקתו. היצע המנועים כולל את ה-300 (שנמכרת גם בארץ) עם מנוע 3.0 ל' המספק 249 כ^ס ואת הגרסה ההיברידית, 450h, עם הספק כולל של 340 כ^ס (לכתבת ההשקה). בראש ההיצע ה^רגיל^ עמדה ה-430, אולם כנראה שבלקסוס החליטו שמול התחרות המתחזקת (תרתי משמע) הסאלון שלהם צריכה זריקת מרץ. הגרסה החדשה זוכה לשם 460, המסמל את נפח המנוע החדש, שמגיע מהאחות הגדולה, ה-LS. זהו מנוע V8 בנפח 4.6 ל' (4608 סמ^ק למדייקים) המספק 347 כ^ס, שיפור של 64 כ^ס לעומת הדגם הקודם (ב-LS מספק המנוע 380 כ^ס, כנראה בגלל הבדלים במערכת היניקה והפליטה הנובעים מהבדל גודל תא המנוע). אל המנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 יחסי העברה, עוד ירושה מה-LS460. ההספק המשופר גורר, כמובן, גם שיפור בביצועים – 100 קמ^ש מושגים תוך 5.8 שניות, שיפור של 0.3 שניות בעוד המהירות המרבית נשארה מוגבלת ל-250 קמ^ש. בנוסף תמצאו ברכב צמיגי run flat; מוטות מייצבים אקטיביים (הפעם מדובר בירושה מה-LS600h) – את ההתנגדות לגלגול מספק מנוע חשמלי, ולא הקפיציות של מוט פלדה – שמצמצמים את זוויות הגלגול בפניות מבלי לפגוע בנוחות (מערכת זו תוצע גם ב-GS450h). גם ה-GS300 זוכה לשינויים קלים – החישוקים מקבלים עיצוב חדש (^17 או ^18) ובנוסף תוצע מערכת ה-AVS – Active Variable Suspension כסטנדרט. למערכת שני מצבים, ספורט ורגיל, לבחירת הנהג, כאשר בשני המצבים המערכת מתאימה באופן קבוע את בולמי הזעזועים למצב הכביש. בנוסף בוצעו שינויי עיצוב קלים במיוחד לכל סדרת ה-GS, הכוללים גריל ופנסים קדמיים שונים מעט (מאוד מעט), פנסי איתות במראות, ושינויים קלים בפגוש האחורי לשיפור האווירודינאמיות. פנים הרכב עבר גם הוא שינויים קלים (שוב התואר הזה) – עדכוני עיצוב באזור ידית ההילוכים, הוספת חיבור חיצוני למערכת הקול, וריפודים שונים. לחדרי התצוגה, גם אצלנו, יגיע הדגם המעודכן לקראת סוף השנה.
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות