במקביל להצגת הדור החדש למסחרית הקטנה של רנו, מציגה רנו קונספט המתבסס על הקנגו, אלא שהמילה ^מסחרית^ בכלל לא מוזכרת. הדור הנוכחי של הקנגו התברך בעיצוב שובב ומלא חיים, ויחד עם גרסאות הנעה כפולה (בחו^ל, לא בארץ) הצליח בזכות השימושיות לכבוש לקוחות גם מחוץ לתחום המסחרי הטהור. אל השוק הזה בדיוק פונה רנו עם הקנגו-קומפקט קונספט, קדימון לדגם שיגיע ליצור, וירחיב את קו המוצרים שיוצע תחת השם ^קנגו^. הקנגו-קומפקט לא פונה כלל לציבור רוכשי המסחריות הקלאסי – סוחרים, עצמאים, טכנאי שירות וכו', אלא לצעירים חובבי החיים הטובים וספורט, שאמורים לנצל את הנפח הגדול להובלת אופניים או מגלשי סקי, ולא ארגזי טובין. סרטון להורדה: רנו קנגו קומפקט > הקנגו-קומפקט בהחלט זכאי לשמו – אורכו הכללי קצר משל הקליאו III בהתאם לאופי העירוני של קהל הלקוחות שרואה רנו בעיני רוחה. רכב הקונספט עוצב בשיתוף חברת הגלגיליות RollerBlade, ובהתאם עשיר התא באלמנטים הקשורים לגלגיליות – ישנם תאים מיוחדים לאחסנת חלקי חילוף, תושבות מיוחדות בדלת האחורית והמושב האחורי מסתובב ב-180 מעלות כדי לאפשר נעילה נוחה של הגלגיליות. אפילו במד המהירות מתחשבים במחליקים, ותחום המהירות הרלבנטי לגלגיליות מסומן בצבע נפרד. לא שממש הבנו למה... אבל הקנגו-קומפקט כולל אלמנטים שיעריכו גם צעירים בעלי העדפות ספורטיביות שאינן גלגיליות – ניתן לקפל במהירות כמחצית מגג הזכוכית הגדול, לטובת חיבור ישיר יותר לטבע בימים יפים בדרך לפארק האזורי (או לטובת הובלת מטענים חריגים) וכשמגיעים לשם ההנעה הכפולה, המשודכת למרווח גחון נאה של 20 ס^מ, יעזרו לנהג ועד שלושה נוסעים להגיע לפינות החמד שבמעמקי השמורה. קנגו-קומפקט קונספט מנוע: טורבו דיזל מסילה משותפת 1.5 ל' הספק: 105 כ^ס מומנט: 24.5 קג^מ/2,200 סל^ד תיבת הילוכים: ידנית, 6 הנעה: כפולה אורך: 3.89 מ' רוחב: 1.85 מ' גובה: 1.72 מ' משקל: 1,225 ק^ג צמיגים: 19-255/50