בתערוכת ז'נבה לפני כשלושה חודשים הוצגה האופל GTC, שהחביאה מתחת לעיצוב הקופה המושך את פלטפורמת הדור הבא של המשפחתית הגדולה של אופל. נציג החברה בתערוכה לא הסתיר את העובדה שהחברה שוקלת ברצינות שינוי גישה משמעותי בנושא העיצוב, בעקבות רצון לשנות את התדמית הסולידית-מדי-עד-כדי-משעממת של הדור הנוכחי של הווקטרה. המנוע באותה GTC –יחידת ה-V6 המוגדשת בנפח 2.8 ל' שמוכרת גם מדגמי סאאב – סיפקה אז 300 כ^ס כרמז נוסף למרד התדמיתי. תמונת הריגול המצורפת (פרי עדשתה של קרן פרופ, אחותו של גיא אביטל, צלם הריגול הקבוע שלנו) אומנם כוללת לא מעט הסוואה, אך אפשר בקלות לראות כי לא מעט מאפיינים שרדו את המעבר למכונית הסדרתית – הפרופיל דמוי ה^קופה^, הגריל המגודל וכמובן הפנסים המשוכים לאחור. עכשיו נשאר לקוות כי גם המנוע החזק יגיע לקו הייצור, ולתהות האם זו המכונית שתצליח להחזיר לאופל את מעמדה בשוק המשפחתיות הגדולות (באירופה לפחות), שנשחק בשנים האחרונות.